اتحاد قطر
تاریخ: 15:07 :: 2018/10/14
سرمربی قطر به کمک السد آمد

سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر برای کمک به السد برای حضور پُر قدرت برابر پرسپولیس، به چهار بازیکن این باشگاه استراحت داد.

تیم ملی قطر در حالی اردوهای آماده‌سازی جام ملت‌ها را دنبال می‌کند و با برگزاری دیدارهای تدارکاتی منظم در تلاش برای حضور پُر قدرت در رقابت‌های آسیایی است که در بین نفرات دعوت شده به اردوی فعلی این تیم، نام ۸ بازیکن باشگاه السد، حریف پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان دیده می‌شود.

 

فلیکس سانچز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر در اردوی جدید که در آن دو دیدار تدارکاتی با تیم‌های ملی اکوادور و ازبکستان برنامه‌ریزی شده بود، نام اکرم عفیف، پدرو میگل، بوعلم خوخی، عبدالکریم حسن، حسن الهیدوس، طارق سلمان، سعد الدوسری و سالم الهاجری از باشگاه السد را قرار داد و آنها نیز طی یک هفته اخیر با تیم ملی این کشور تمرین می‌کردند.

 

تیم ملی قطر دو شب قبل در مسابقه‌ای دوستانه در استادیوم جاسم بن حمد توانست به پیروزی ارزشمند ۴ بر ۳ مقابل اکوادور دست پیدا کند که از بین ملی پوشان باشگاه السد اکرم عفیف، پدرو میگل، بوعلم خوخی و حسن الهیدوس به‌عنوان بازیکن ثابت به میدان رفتند و عبدالکریم حسن در نیمه دوم وارد زمین شد که البته در این بین عفیف و حسن الهیدوس توانستند در این دیدار گلزنی کنند.

 

در حالی که تیم ملی قطر دو شب دیگر باید دومین مسابقه تدارکاتی در فیفا دی را برابر تیم ملی ازبکستان برگزار کند، اما فلیکس سانچز، سرمربی این تیم در اقدامی جالب توجه تصمیم به خروج چهار بازیکن باشگاه السد از اردوی ملی گرفت.

 

با تصمیم سانچز، از بین هشت بازیکن ملی پوش السد اکرم عفیف، پدرو میگل، بوعلم خوخی و عبدالکریم حسن از اردوهای ملی خارج شدند تا در تمرینات السد شرکت کنند و همراهی بیشتری با تیم باشگاهی خود برای حضور پُر قدرت‌تر در دیدار آسیایی برابر پرسپولیس داشته باشند.

برچسب ها: