گروه: . / / / اقتصادی
تاریخ: 16:48 :: 2021/07/17
کدام بانک‌ها وام فوری ۴ درصد می‌دهند؟

در شرایط فعلی که مشکلات اقتصادی مردم افزایش پیدا کرده است بانک هایی با نرخ سود کم، وام ارائه میکنند. به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ این روزها دریافت وام به یکی از معضلات جدی تبدیل شده است. ریشه این موضوع را می‌توان در طولانی بودن روند دریافت وام هم جست‌وجو کرد. وام فوری راه مناسبی برای افرادی […]

در شرایط فعلی که مشکلات اقتصادی مردم افزایش پیدا کرده است بانک هایی با نرخ سود کم، وام ارائه میکنند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ این روزها دریافت وام به یکی از معضلات جدی تبدیل شده است. ریشه این موضوع را می‌توان در طولانی بودن روند دریافت وام هم جست‌وجو کرد. وام فوری راه مناسبی برای افرادی است که زمان زیادی ندارند و نیاز فوری به پول دارند. بانک‌هایی که این نوع وام را پرداخت می‌کنند، در ۴۸ تا ۷۲ ساعت، مبلغ تسهیلات (در اصطلاح به آن می‌گویند: وام فوری یک ساعته) را به حساب  درخواست‌کنندگان واریز می‌کنند.
متقاضیان در صورت داشتن سپرده یا حتی بدون سپرده‌گذاری اما با داشتن ضامن یا سند ملک می‌توانند این وام را دریافت کنند.

شرایط دریافت وام فوری سال ۱۴۰۰

۲ راه برای دریافت فوری وام وجود دارد: وام فوری آنی بانک‌ها و وام خریدن یا همان وام فروشی. شرایط دریافت وام فوری داشتن ضامن معتبر یا سند یا سپرده است. متقاضی وام فوری می‌تواند سپرده‌گذاری کند و پول بیشتری به‌عنوان وام فوری دریافت کند. وام فوری می‌تواند وام خرید کالا، وام ازدواج، وام مسکن، وام قرض‌الحسنه و… باشد با این تفاوت که بانک آن را سریع‌تر به متقاضی تحویل می‌دهد و غالباً دوره بازپرداخت کوتاه‌تری دارند.
راه دیگر دریافت فوری وام، خرید وام است که در باور عامه به این روش نیز وام فوری گفته می‌شود. افرادی وجود دارند که باوجود سپرده‌گذاری در بانک و داشتن معدل مناسب حساب قصد دریافت وام ندارند و برای استفاده از امتیاز وام خود و کسب سود، وام خود را به فروش می‌گذارند. این روش چون به نوعی دور زدن قانون محسوب می‌شود، خطرهایی دارد و درخواست‌کننده باید حسابی احتیاط کند تا در دام کلاهبرداران نیافتد.
توصیه اینکه؛ اگر می‌خواهید با استفاده از تبلیغات وام فوری با سفته یا وام فوری بدون ضامن یا وام فوری فرهنگیان وام بگیرید، حتماً با فروشنده وام قرارداد محضری تنظیم کنید که فروشنده پس از دریافت وام و برداشتن مبلغ مورد توافق، بقیه مبلغ وام را به شما تحویل دهد. گرفتن چک یا سفته از فروشنده به‌عنوان ضمانت در زمان عقد قرارداد نیز ضروری و اطمینان‌بخش است.

بانک هایی که وام کم بهره میدهند؟

وام سودمند بانک رفاه کارگران

سقف وام ۵۰ میلیون تومان و رقم قسط برای وام با سود ۷ درصد ۱.۵۴۳.۸۵۵ تومان است. مدت زمان مسدودی سپرده ۳۶ ماه بوده که  متقاضیان می‌توانند بین ۸۰ تا ۱۰۰ درصد میزان سپرده خود تسهیلات دریافت کنند که بر اساس مدت‌زمان بازپرداخت متغیر خواهد بود.
نرخ سود تسهیلات بر اساس میزان تسهیلات (۸۰ تا ۱۰۰ درصد سپرده) و مدت‌زمان بازپرداخت تعیین می‌شود که حداقل آن ۲ و حداکثر ۷ درصد خواهد بود.
بر اساس ضوابط و قوانین این طرح، سپرده متقاضی دریافت وام به‌عنوان وثیقه بلوکه خواهد شد و امکان برداشت تا قبل از تسویه وام وجود ندارد.

تسهیلات با پشتوانه سپرده بانک اقتصاد نوین | طرح کوشان

سقف این  وام ۱ میلیارد است و نیاز به سپرده بلند مدت به مدت ۸۰ ماه دارد که بدون نیاز به ضامن تا ۸۰ درصد سپرده تان را میتوانید وام دریافت کنید در واقع سپرده شما، ضامن محسوب میشود. سودی که به سپرده شما تعلق میگیرد ۱۵ درصد و سود وامی که به شما میدهند با نرخ ۴ درصدی محاسبه میشود. حداکثر زمان بازپرداخت ۳۶ ماه است و تا زمانی که تسویه کامل نکردید سپرده تان نزد بانک میماند. اقساط ماهیانه برای ۱ میلیارد تومان حدودا ۳۰میلیون تومان است که در کل سود وام حدودا ۶۳ میلیون تومان محاسبه میشود. یعنی برای ۱ میلیارد باید در بازه زمانی تعیین شده رقمی حدود ۱ میلیون و ۶۳ میلیون تومان پرداخت کنید.

وام با سپرده بانک توسعه تعاون
سقف این وام ۵۰ میلیون تومان است که با سود ۲ درصد با  بازپرداخت۲۴ یا ۳۶ ماهه داده میشود. این وام نیاز به سپرده اولیه دارد. سپرده تا زمان تسویه کامل در نزد بانک می ماند و ماهیانه بستگی به مقدار سپرده دارد ولی با بازپرداخت ۳۶ ماهه حدودا مبلغ  ۱۴۵۰۰۰۰تومان باید بپردازید.

طرح ۲۴ بانک دی

طرح ۲۴ بانک دی در واقع وام فوری‌ای است که در ازای سپرده‌گذاری، ظرف ۲۴ ساعت به افراد ارائه می‌شود. سود آن ۲ تا ۴ درصد است. حداکثر زمان بازپرداخت ۶۰ ماه بوده که البته نیاز به سپرده دارد که تا پایان تسویه کامل سپرده مسدود میشود و علاوه بر آن باید یک فقره چک نیز تحویل بانک دهید.
شرط دریافت این وام این است که نباید بدهکاربانکی و چک برگشتی داشته باشید.
قسط وام
برای وام با سود ۳ درصد رقم قسط ۸۹۸.۴۳۵ است
برای وام با سود ۴ درصد رقم قسط ۹۲۰.۸۲۶ است
کل سود وام حدودا ۲میلیون و ۵۰۰ هزار  تومان میشود.
.

وام با سپرده بلندمدت بانک‌ مسکن (طرح ۲و۱)

این وام نیاز به سپرده بلند مدت دارد. سقف وام ۲۰۰ میلیون تومان بوده که با سود۲-۱ درصدی محاسبه شده و حداکثر زمان بازپرداخت آن نیز ۶۰ ماه است.
اقساط ماهیانه حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان است و البته وام گیرنده نباید بدهکار بانکی و یا چک برگشتی داشته باشد..

طرح آنی طلائی بانک تجارت

طرح آنی طلائی بانک تجارت وام فوری‌ای است که با سود کم و سپرده‌گذاری ارائه می‌شود. سقف این وام ۶۰میلیون تومان است که با سود ۲ درصد  با مدت زمان پرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماه داده میشود. کل سود دریافتی  حدودا ۱میلیون و ۸۰۰  هزار تومان است که ماهیانه حدود ۱میلیون و ۷۰۰ هزار تومان باید پرداخت کنید. سپرده تا زمان تسویه کامل وام مسدود میشود که البته سودی که برای سپرده شما درنظر گرفته شده ۶ درصد است..

کالا کارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

کالا کارت بانک مهر ایران با کارمزد ۴ درصد امکان خرید کالا را فراهم می‌آورد..
این وام تا سقف ۲۰ میلیون تومان بوده که نیاز به سپرده ندارد و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۱۲ ماه بود که البته با ضامن رسمی ارائه میشود. همانند سایر بانک ها این بانک نیز شرایطی مانند نداشتن چک برگشتی و بدهکار بانکی نبودن را اولویت قرار داده و مهم تر از همه اینه وام گیرنده فقط میتواند  از فروشگاه های طرف قرارداد با بانک خرید کند. اقساط ماهیانه حدودا ۱میلیون و ۷۰۰هزار تومان است که در نهایت حدود ۴۳۵هزار تومان سود کلی محاسبه میشود..

تسهیلات با پشتوانه سپرده ویژه بانوان بانک سینا
نام این وام طرح آذین است که تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با سود ۵ درصد با حدکثر زمان ۳۶ ماهه پرداخت میشود. این وام نیاز به سپرده دارد که در واقع سپرده شما ضامن حساب میشود و تا زمان تسویه کامل وام، سپرده تان مسدود می ماند. این طرح سپرده شما را با سود ۶ درصد محاسبه میکند که لازم به ذکر است که سپرده تان تا ۸۰ ماه نزد بانک باید بماند. اقساط ماهیانه حدود ۶ میلیون تومان است و کل سود دریفتی از شما حدودا ۱۶ میلیون تومان می باشد.

وام با سپرده بانک صادرات (طرح تبسم)

این وام قرض الحسنه بوده و بدون دریافت هیچ سود بانکی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با حداکثر زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه ارائه میشود. اقساط ماهیانه حدودا ۳میلیون و ۳۰۰هزار تومان بوده که تا زمان تسویه کامل سپرده شما در نزد بانک مسدود میماند.

برچسب ها: , ,