تاریخ: 12:20 :: 2021/05/30
وزیر دفاع : مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و آینده مردم است

وزیر دفاع گفت: هدف اول دشمنان ملت ایران،  دلسرد کردن مردم ، بی رنگ کردن انتخابات و تلاش برای حضور حداقلی مردم در انتخابات پیش رو است اما هدف نهایی آنها اضمحلال و نابود کردن منافع ملی جمهوری اسلامی و عقب راندن کشور از جایگاه اقتدارِ خود است.

وزیر دفاع گفت: هدف اول دشمنان ملت ایران،  دلسرد کردن مردم ، بی رنگ کردن انتخابات و تلاش برای حضور حداقلی مردم در انتخابات پیش رو است اما هدف نهایی آنها اضمحلال و نابود کردن منافع ملی جمهوری اسلامی و عقب راندن کشور از جایگاه اقتدارِ خود است.

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع؛ همایش مدیران ارشد وزارت دفاع به صورت برخط با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، معاونان، مدیران عامل سازمان های وزارت دفاع و روسای سازمان های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات وزارت دفاع برگزار شد.
وزیر دفاع در این جلسه با اشاره به پیروزی های غرور آفرین مردم فلسطین وشکست هیمنه رژیم جعلی اسرائیل گفت: پیروزی ملت مظلوم فلسطین در امتداد فتح خرمشهر و از جنس حماسه سوم خرداد است.

وی  با بیان اینکه دفاع مقدسِ ملت بزرگ ایران اسلامی نمونه ای از پیروزی خون بر شمشیر است، خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام با دستان خالی در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد لذا پیروزی ملت مظلوم فلسطین نیز از جنس پیروزی دفاع مقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر است.
سرتیپ حاتمی با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس با یک کشور نمی جنگیدیم، بلکه چکیده ای از دستاوردهای نظامی و اطلاعاتی شرق و غرب به سرکردگی صدام علیه ایران به صف شده بود تصریح کرد:  امسال در حالی سی ونهمین سالروز فتح خرمشهر را جشن گرفتیم که علی رغم تحریم ها، فشارهای اقتصادی و تلاش برای عدم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران، ملت سربلند ایران اسلامی، قدرت بلاتردید و بلامنازع جمهوری اسلامی ایران در منطقه و منشأ پایداری و حرکت جبهه مقاومت محسوب می شود.

وی با اشاره به پیروزی نیروهای مقاومت فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی تا بن دندان مسلح، افزود: حماسه سوم خرداد  سال ۱۳۶۱ در شرایطی به وقوع پیوست که رزمندگان اسلام با دست خالی و با کمترین امکانات دفاعی و نظامی بر دشمن فائق آمدند و امروز نیز مردم فلسطین مانند مجاهدان دوران دفاع مقدس در سخت ترین شرایط  با دشمن مبارزه کردند و توانستند با اعتماد به نصرت الهی بر باطل  پیروز شوند.

وزیر دفاع با بیان اینکه مهمترین دستاورد این جهاد پیروزمندانه،  وحدت و همدلی همه‌ی فلسطینیان در مناطق مختلف اشغالی در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان غربی و آمریکایی آن بود گفت: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و از این پس موشکها، پهپادها و توانمندی دفاعی صاحبان فلسطین کابوس شهرک نشینان غاصب خواهد بود.

وزیر دفاع با بیان اینکه دشمن درصدد شکستن مقاومت و ایستادگی ملت ایران و در نهایت حذف جمهوری اسلامی از منطقه است گفت: نظام سلطه با تبلیغات منفی و وارونه نشان دادن دستاوردهای گرانسنگ جمهوری اسلامی درصدد از بین بردن انسجام و استحکام اجتماعی آحاد مردم است؛ چرا که می داند ایران امروز،  ایرانی قوی و منشأ تحولات عظیمی در منطقه و در سطح بین الملل است.

وزیر دفاع با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی ریشه ی کاملاً مردمی دارد تصریح کرد: هدف اول دشمنان ملت ایران دلسرد کردن مردم ، بی رونق ساختن انتخابات و تلاش برای حضور حداقلی مردم در انتخابات پیش رو است اما هدف نهایی آنها اضمحلال و نابود کردن منافع ملی جمهوری اسلامی و عقب راندن کشور از جایگاه اقتدارِ خود است.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به  برگزاری شکوهمند انتخابات ریاست جمهوری سوریه و تبریکِ پیروزی و انتخاب مجدد بشار اسد با رای قاطع  مردم سوریه  گفت: بلاتردید  این رویداد و حماسه  تاریخی  ملت سوریه نماد اراده مردم این کشور در حفظ استقلال کشور برابر دسیسه ها و طمع ورزی های دشمنان امت اسلامی است .

امیر سرتیپ حاتمی تأکید کرد: مهمترین موضوعی که منافع و امنیت ملی کشور و آینده مردم  را تضمین می نماید حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است و ان شاءالله به کوری چشم دشمنان این حماسه در ۲۸ خرداد ماه دسیسه استتکبار جهانی را علیه خودشان بازخواهد گرداند.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه اصلی ترین دلیل پیشرفت ها و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی  با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب محقق شده است گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سه حوزه کلان دفاعی، مبارزه با تحریم ها و سازندگی ، راهبرد های خود را  با محوریت تدابیر فرمانده معظم کل قوا برنامه ریزی کرده است و از این حیث و به لطف پرودگار متعال،  کمترین چالش و فراز و نشیب  را داشته است و همواره بعد از پیروزی انقلاب نیز سیر صعودی خود را ادامه داده است.

وی با بیان اینکه طی سال های اخیر و علی رغم فشار تحریم ها بیشترین صادرات را نیز داشتیم گفت: خود اتکایی، تکیه به ظرفیت های درونی، توجه به سرمایه های ارزشمند انسانی و از همه مهمتر عمل به رهنمود های مقام معظم رهبری در همه زمینه ها بهترین الگوی پیشرفت ما بوده است و انشالله این الگو در جای جای سازمان ها و نهادهای کشوری به طور کامل درونی و نهادینه شود.