تاریخ: 15:52 :: 2020/11/09
اعزام یگان واکنش سریع پدافند هوایی به نواحی مرزی شمالغرب / با متجاوزان ‌شدیدترین برخوردها را خواهیم داشت

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال از اعزام یگان واکنش سریع پدافند هوایی شمال به نواحی مرزی شمال غرب کشور خبر داد.

امیر سرتیپ دوم علی اکبر عباسی تجدد ‌در بازدید از مناطق مرزی شمال استان اردبیل اظهار داشت: در راستای حفاظت و صیانت امنیت پایدار فضای هوایی جمهوری اسلامی ایران و تقویت نیروهای شمال غرب کشور درصدد هستیم تا با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در این زمینه مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم.

وی با اشاره به اینکه تقویت نیروهای شمال غرب یکی از خط‌های قرمز ماست بیان کرد: در این زمینه اجازه هیچ گونه تهدیدی برای سلب امنیت و آسایش مردم برای حفظ تمامیت ارضی کشور به دشمنان نمی‌دهیم و هیچ کوتاهی و اغماضی در این زمینه در کار نخواهد بود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال بیان کرد: دشمنان باید بدانند کوچک‌ترین حرکتی بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پذیرفتنی نیست و با متجاوزین در این زمینه شدیدترین برخوردها را خواهیم داشت تا بدانند جایگاه واقعی‌شان در کجا قرار دارد.

عباسی تجدد ادامه داد: امنیت و آرامش کنونی کشورمان را در گرو تلاش و مجاهدت‌های رزمندگان ایران اسلامی به دست آورده‌ایم و در این زمینه هیچ کوتاهی و اغماضی را قبول نخواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم تا دشمنان به خود اجازه و فرصت تجاوز به کشورمان را بدهند.

وی اظهار کرد: اجازه به تهدید امنیت و آرامش مردم کشورمان برای هیچ احدالناسی وجود ندارد و در این زمینه نیاز است طرفین درگیری نیز شرایط و جوانب لازم را در نظر بگیرند چرا که تاکنون دهه‌ها راکت خمپاره به اراضی کشورمان برخورد کرده است.