تاریخ: 17:41 :: 2020/08/16
آقا مدد، مغضوب جدید مجیدی در استقلال

مسئول تدارکات قدیمی باشگاه استقلال که از سال‌ها قبل کنار این تیم است، حالا با مشکلات عجیبی مواجه شده و مورد غضب فرهاد مجیدی قرار گرفته است.

فرهاد مجیدی سرمربی جوان آبی ها که این روزها دست به اخراجش خوب شده است، مدتی است با مدد جباری تدارکات قدیمی استقلال به مشکل خورده است.  آقا مدد که سالیان سال در کنار استقلال بوده و روزهای تلخ و شیرین زیادی را دیده و با چند نسل پیاپی کار کرده، مدتی است در برخی از تمرینات اجازه حضور در رختکن را پیدا نمی‌کند و حتی در جریان بازی ها فرهاد مجیدی برخورد خاصی با او ندارد.

در این باره گفته می‌شود فرهاد مجیدی مدتی است خواهان جدایی مددجباری از استقلال شده اما با وساطت سعید رمضانی سرپرست تیم این مسئول تدارکات قدیمی مجوز حضور در رختکن را پیدا کرده است. با این حال رفتار سرد مجیدی با جباری باعث شده تا برخی بازیکنان هم از این موضوع ناراحت شوند. جباری حتی در جریان یکی از تمرینات بابت رفتارهای مجیدی بغضش ترکیده و اشک ریخته تا ناراحتی اش را نشان بدهد.

چیزی که مشخص است بعد از اخراج دانشگر از استقلال حالا مدد جباری به جدیدترین فرد مورد غضب سرمربی آبی ها تبدیل شده و باید دید در پایان فصل چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد.