رئیس جمهور
گروه: . / سیاسی / دولت
تاریخ: 9:07 :: 2020/02/12
حضور پرشور ملت در راهپیمایی۲۲ بهمن میثاق ملی را به نمایش گذاشت

حسن روحانی با صدور پیامی خاطرنشان کرد: حضور پرشور و آگاهانه ملت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، ماندگارترین صحنه های وحدت، یکدلی و میثاق ملی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی خطاب به “مردم هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی”، تاکید کرد که حضور پرشور و آگاهانه شما ملت غیور و انقلابی ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر با درخششی متفاوت و چشمگیر، ماندگارترین صحنه های وحدت، یکدلی و میثاق ملی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی

حضور پرشور و آگاهانه شما ملت غیور و انقلابی ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، یک بار دیگر با درخششی متفاوت و چشمگیر، ماندگارترین صحنه های وحدت، یکدلی و میثاق ملی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

مشارکت صمیمی، یکدل و هوشمندانه مردم سراسر کشور در باز آفرینی این روز خجسته که امسال با اربعین شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تقارن داشت، موجب برکت و شکوهی مضاعف شد و به ویژه در شرایط امروز کشور، پافشاری و پایبندی به آرمان‌های نظام اسلامی و وفاداری به ارزش‌های تعالی‌بخش آن را بیش از همیشه نمایان کرد.

از سوی دیگر در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، این نمایش وحدت و همدلی، نشانۀ تدبیر و زمان‏شناسی ملتی آگاه است که می‌خواهد یکبار دیگر با مشارکت پرشور و آگاهانه، به وظایف دینی و انقلابی خویش عمل کرده و فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی ایران اسلامی را رقم بزند.

اینجانب در این دوران حساس و سرنوشت‌ساز حرکت پرمعنا، وحدت‌آفرین و با عظمت ملت شریف و همیشه در صحنه کشورمان را گرامی می دارم و از آحاد ملت، گروه‌ها و احزاب سیاسی که در این جشن ملی با اتحاد و همبستگی مستحکم خود، موجبات مباهات نظام و یأس دشمنان را فراهم کردند، تقدیر و تشکر می کنم و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی کامل به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.