پیشگویی خاخام یهودی از روی تورات
تاریخ: 10:46 :: 2020/02/02
نابودی اسرائیل توسط ایران در سال ۲۰۲۰ حتمی است

یک خاخام اسراییلی با انتشار یک ویدئوی ۵ دقیقه‌ای مدعی شده از روی کد‌های کتاب مقدس یهودیان (تورات) به این پیشگویی رسیده که ایران امسال به اسراییل حمله خواهد کرد.

به نقل از وب سایت روزنامه اسراییلی”جروزالم پست”، خاخام ” ماتیت‌یاهو گلازرسون” ۸۲ ساله که بیش از ۳۰ کتاب مذهبی نوشته و به پیشگویی از روی کد‌های مخفی تورات شهره است، در این ویدئو مدعی شده بر اساس خوانش کد‌های رمزی که در آیات تورات وجود دارد، ایران در سال ۵۷۸۰ یهودی (امسال) به اسراییل حمله و این کشور را نابود خواهد کرد.

خاخام “گلازرسون” مدعی است این پیشگویی خود را از روی کد‌های رمزنگاری شده کتاب مقدس یهودیان می‌گوید. این کد‌ها شامل کلمات پیچیده‌ای هستند که در تورات یافت می‌شود و به عقیده بعضی‌ها حاوی پیام‌های پنهانی خدا برای بندگان است.

او در ویدئویی که منتشر کرده کد‌های رمزی داخل آیاتی را کنار هم می‌چیند و جمله “ایران تیکوف” (ایران حمله خواهد کرد) را از میان آیات بیرون می‌کشد. او سپس در بخش دیگری از پیشگویی خود درباره سال این واقعه مدعی می‌شود که این حمله در سال ۵۷۸۰ یهودی (۲۰۲۰ میلادی) انجام خواهد شد.

این خاخام یهودی مدعی است بر اساس رمزخوانی کد‌های داخل تورات، ایران در سال ۵۷۸۰ یهودی (۲۰۲۰ میلادی) به اسراییل حمله خواهد کرد و اگر اسراییلی‌ها به روش فعلی خود ادامه دهند نابودی آن‌ها در این حمله تقریبا تضمین شده است.

او افزود:” مگر اینکه معجزه‌ای رخ دهد و مردم توبه کنند. کسی چه می‌داند؟ ”

خاخام گلازرسون خاطرنشان کرد: “به نظر می‌رسد وقایع سیاسی جاری در اسرائیل به سقوط این کشور اشاره دارد… متأسفانه، از آنچه امروز می‌بینیم، به ویژه با این افراد، شما می‌دانید که “لاپید” و “لیبرمن” (رهبران ائتلاف اپوزیسیون “آبی و سفید” و نیز وزیر دفاع سابق اسراییل که اکنون مخالف سرسخت بنیامین نتانیاهو است) همه اقدامات‌شان علیه تورات است…، اما کسی چه می‌داند؟ ”

به گفته گلزارسون، راه حل توبه است و او به مواردی دیگر از کد‌های پیشگویانه در تورات اشاره کرد که به “توبه” و “مسیح” اشاره داشتند.

این خاخام افزود، اگر اسرائیل توبه کند و تمام احکام خدا در تورات را رعایت کند، آن‌گاه بر اساس کد‌های کتاب مقدس خدا “وعده” دیگری را تحقق می‌بخشد و اسراییل را نجات می‌دهد.