سردار رحیمی
تاریخ: 21:42 :: 2020/01/30
افزایش ۶۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق از ابتدای سال

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره برخورد پلیس با قاچاق کالا گفت:مبارزه با قاچاق کالا لطمه سنگینی به تولیدکنندگان و کارگران ما می‌زند به همین دلیل مبارزه با قاچاق کالا همراه در دستور کار و اولویت پلیس قرار دارد. وی با بیان اینکه ما نگاهمان را به مسئله قاچاق کالا […]

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره برخورد پلیس با قاچاق کالا گفت:مبارزه با قاچاق کالا لطمه سنگینی به تولیدکنندگان و کارگران ما می‌زند به همین دلیل مبارزه با قاچاق کالا همراه در دستور کار و اولویت پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه ما نگاهمان را به مسئله قاچاق کالا جدی‌تر کرده ایم، گفت: میزان کشفیات قاچاق کالا در تهران طی ۱۰ ماه گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است و کماکان مبارزه با قاچاق کالا در صدر کار پلیس قرار دارد.

سردار رحیمی بیان کرد: برخورد با افرادی که در اقتصاد کشور فساد می‌کنند در اولویت پلیس قرار دارد و برخوردمان با این افراد قاطع، قانونی و جدی خواهد بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در رابطه با اقدامات پلیس در کشف پرونده مفاسد اقتصادی طی ماه‌های گذشته، گفت:طی ماه‌های گذشته پرونده‌های مهم و بزرگ اقتصادی توسط پلیس کشف شده است که تعدادی از آن‌ها را به دستگاه قضایی برای رسیدگی تحویل داده ایم که جزییات آن از سوی دادسرا اعلام می‌شود.

سردار رحیمی تصریح کرد: بیشتر پرونده های مفاسد اقتصادی که در حال حاضر در دادگاه به آنها رسیدگی می شود نیز توسط پلیس کشف شده است.

برچسب ها: