فرمانده نیروی زمینی ارتش
تاریخ: 14:00 :: 2018/08/03
هر زمان که اراده کنیم، هرمز را می بندیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز هم مثل گذشته همین حرف را می زنیم که تنگه هرمز یا باید برای همه باز باشد یا برای هیچکس. امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ما در واکنش به هشدار حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در خصوص صادرات […]

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز هم مثل گذشته همین حرف را می زنیم که تنگه هرمز یا باید برای همه باز باشد یا برای هیچکس.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ما در واکنش به هشدار حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در خصوص صادرات نفت ایران از تنگه هرمز گفت: هشداری که آقای روحانی دادند هشدار جدیدی نیست؛ ملت و نیروهای مسلح ما سال هاست این حرف را می زنند.

وی ادامه داد: امروز هم مثل گذشته همین حرف را می زنیم که تنگه هرمز یا باید برای همه باز باشد یا برای هیچکس.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در واکنش به بستن تنگه هرمز نیز گفت: هر زمان که اراده کنیم، این تنگه را می بندیم.

گفتنی است حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جمع ایرانیان مقیم سوئیس گفته بود آمریکایی‌ها گفته بود که می‌خواهند به طور کامل جلوی صادرات نفت ایران را بگیرند، آنها معنی این حرف را نمی‌فهمند، چرا که این اصلا معنی ندارد که نفت ایران صادر نشود و آن وقت نفت منطقه صادر شود. اگر شما توانستید، این کار را بکنید تا نتیجه‌اش را ببینید.