تاریخ: 14:41 :: 2023/09/23
گرایی هم با برد شروع کرد

تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در چهار وزن نخست مسابقات قهرمانی جهان صاحب سه مدال طلا، نقره و برنز شده بود، برای کسب مدال های بیشتر امروز شنبه با چند ملی پوش به مصاف حریفان خواهد رفت.

نمایندگان کشورمان در مسابقات ۴ وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است، به ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۱ مدال برنز دست یافتند. در پایان مسابقات چهار وزن نخست امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، علیرضا مهمدی در وزن ۸۲ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

مسابقات اوزان ۵۵، ۸۲، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریور برگزار شد، مسابقات اوزان ۷۲، ۶۰ و ۹۷ کیلوگرم روزهای ۳۱ شهریور و اول مهرماه و مسابقات اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم روزهای جمعه و شنبه اول و دوم مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

علیزاده کشتی باخته را برد

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۴۳ نفر شرکت کرده اند، ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با الیاس پاگکالیدیس از یونان رفت و ۶ بر ۴ به پیروزی رسید. علیزاده در شرایطی برنده شد که ابتدا از حریف ۴ بر ۳ عقب بود اما در نهایت توانست حریف را شکست دهد. ژان بلنیوک قهرمان جهان و المپیک از اوکراین، علی جنگیز دارنده مدال برنز جهان از ترکیه در گروه نماینده کشورمان حضور دارند.

ملی‌پوش فرنگی ایران کشتی باخته را برد/ علیزاده به مبارزه برگشت
ناصر علیزاده

محمدرضا گرایی طوفانی شروع کرد

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۴۲ کشتی گیر شرکت کرده اند، محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ابرار آتابایف قهرمان آسیا از ازبکستان رفت و توانست ۶ بر ۳ حریف را شکست دهد. حسرت جعفراف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان، ابراهیم السید دارنده مدال برنز المپیک از مصر و لوئیز اورتا سانچز قهرما وزن ۶۰ کیلوگرم المپیک از کوبا نیز در گروه گرایی قرار دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.