تاریخ: 11:57 :: 2023/07/05
ساخت ناوشکن تمام ایرانی دماوند

ناوشکن تمام ایرانی دماوند که به دست متخصصان داخلی ساخته شده است بزودی در دریای خزر به آب انداخته می‌شود.

امیر دریادار آریا شفقت رودسری فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی ( ره) نوشهر در دوره توانمندسازی مدیران کانون و اعضای شورای سازمان بسیج رسانه استان گفت: ساخت ناو شکن تمام ایرانی دماوند را یکی از افتخارات نظام دانست و گفت: این ناوشکن تا چند روز آینده عملیاتی و در دریای خزر در حوزه ناوگان شمال کشور به آب انداخته خواهد شد.

او افزود: ناوشکن دماوند با تجهیزات بسیار روز و سلاح‌های مناسب در حوزه سطح و هوا تجهیز شده است.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر ادامه داد: این ناوشکن ایرانی از توانمندی بسیار بالایی برای مانایی در دریای خزر برخوردار است و سرعت بالایی دارد که جزئیات بیشتر آن بزودی رسانه‌ای خواهد شد.

امیر دریادار آریا شفقت رودسری گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اکنون به آنگونه توانمندی رسیده اند که در عرصه‌های دفاعی و در حوزه‌های دریا، هوا و زمین و پدافند آنچه نیاز دارند به دست دانشمندان ایرانی ساخته می‌شود.

او افزود: آنچه که نیروی دریایی به آن نیاز دارد در داخل کشور و به دست مهندسان ایرانی ساخته می‌شود و دیگر کشوری نیست که بخواهد گلوگاه‌ها را ببند و ما رو تحریم کند.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر ادامه داد: نیرو‌هایی مسلح این آمادگی را دارند که در صورت صلاحیدید مسئولان تجهیزات نظامی را به کشور‌های دوست و همراه واگدار کنند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.