تاریخ: 12:23 :: 2021/05/30
سورپرایز شبانه اسکوچیچ/ یک بازیکن دیگر پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد

سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس در پیغامی توئیتری خبر از حضورش در تیم ملی و اضافه شدن به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ داد.

در شرایطی که سیامک نعمتی بعد از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا موفق شده بود در اردوی تیم ملی و جدال های تدارکاتی این تیم حاضر شود در آستانه مسابقات انتخابی جام‌جهانی در منامه نامش در لیست نفرات مدنظر دراگان اسکوچیچ قرار نداشت.

شایعه مربوط به مصدومیت این بازیکن باعث شد تا همه این تصور را داشته باشند که غیبت نعمتی به این مسئله مرتبط است که البته ساعاتی بعد از اعلام رسمی لیست تیم ملی و حضور نفرات مدنظر سرمربی تیم ملی، نعمتی مدعی شد که از آمادگی لازم برخوردار است و غیبتش در ترکیب تیم و در جدال با ذوب آهن تنها به تصمیم کادر فنی و یحیی گل‌محمدی مربوط بود.

اکنون سیامک نعمتی در پیغامی توئیتری در شرایطی که با توجه به تعطیلی تمرین پرسپولیس راهی مرخصی و مسافرت به امارات شده بود، خبر از دعوتش به تیم ملی داده است. او در پیغامی با اشاره به اینکه از دوبی به تهران خواهد آمد و از تهران راهی کیش (محل اردوی تیم ملی) می‌شود، از اضافه شدن خود به لیست تیم ملی خبر داد تا در رقابت سمت راست دفاع حاضر شود.

فوری| سورپرایز شبانه اسکوچیچ/ یک ستاره دیگر پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد

در حال حاضر در پست دفاع راست صادق محرمی و دانیال اسماعیلی‌فر حضور دارند و دعوت از نعمتی که در دو اردوی قبلی حاضر بوده رقابت را به حداکثر خواهد رساند.