تاریخ: 1:18 :: 2021/01/04
رونمایی از سردیس حاج قاسم سلیمانی در بوستان قیطریه+ عکس

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، گفت: امروز در حقیقت از دو آیه الهی به عنوان یک نماد یعنی مقاومت و سردار مقاوت حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

آیین رونمایی از سردیس شهید حاج قاسم سلیمانی در بوستان قیطریه، با حضور حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری، سیدمهدی مصطفوی قائم مقام معاونت بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، محمدجواد حق شناس رییس کمیسیون اجتماعی فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، حسین امیرعبداللهیان سخنگوی ستاد برگزاری سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سیدعلیرضا فاطمیان پور، معاون فرهنگی، علیرضا زندوکیل معاون محترم هنری سازمان فرهنگی هنری،  سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات، در بوستان قیطریه برگزار شد.

حجت‌الاسلام میثم امرودی: مقاومت و حاج قاسم سلیمانی ترجمان قرآن کریم است

در ابتدای مراسم حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری، ضمن خیرمقدم از متولیان این برنامه تشکر کرد که با زحمات این عزیزان امروز شاهد رونمایی از سردیس سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی هستیم.

وی افزود: مقاومت، ترجمان قرآن کریم است. معتقدم حاج قاسم هم ترجمان قرآن کریم است. مقاومتی که نه امروز که از زمان پیامبراکرم(ص) بوده است و اینکه امروز نام مبارک حضرت محمد(ص) شنیده می‌شود، ثمره همین مقاومت است. باور داشته باشیم، مقاومتی که امروز دارید در مقابل قدرت، شهرت و تمام رسانه‌هایی که در اختیار استکبار است، ترجمان قران کریم است و دست‌یابی به پیروزی را باید قطعی بدانیم.

امرودی بیان کرد: چندین سال پیش جنگی نابرابر به راه افتاد. همه دنیا در مقابل امام(ره) ایستادند. ما یک امام، یک قرآن، یک پیغمبر و وعده الهی داشتیم و عده‌ای به نام دنیا جمع شدند تا مقابل امام بایستند اما مقاومت پیروز شد چون ترجمان قرآن کریم بود.

وی در ادامه افزود: روزی مردمانی که ارتش درستی نداشتند، رییس جمهورشان منافق بود و در مقابل، منافقین مسلح بودند، انقلاب کردند و چون قرآن کریم ترجمه می‌شد، توانستند آمریکا را از ایران بیرون کنند. ان‌‌شاالله به زودی شاهد خروج آمریکا از خاورمیانه هستیم. اگر اعتقاد داشته باشید که مقاومت ترجمان قرآن کریم است.

رییس سازمان فرهنگی هنری بیان کرد: می‌خواهید آیه قرآن را ببینید؟ حاج قاسم را ببینید. چند نفر از شما حاج قاسم را از نزدیک دیدید؟ اما وقتی ایشان شهید شدند چند روز عزادار بودید؟ عده‌ای تا امروز هم عزادار هستند؛ این ترجمان قرآن کریم است. خانواده دوستی، یتیم نوازی، مقاومت، جهاد، تواضع و ادب حاج قاسم سلیمانی نیز ترجمان آیات قرآن کریم است. امروز در حقیقت از دو آیه الهی به عنوان یک نماد یعنی مقاومت و سردار مقاوت حاج قاسم سلیمانی رونمایی می‌شود.
امرودی در پایان گفت: امیدوارم به زودی و بعد از پایان همه‌گیری کرونا در یک جمع میلیونی بتوانیم پیروزی مقاومت و محو استکبار را از سراسر جهان جشن بگیریم.

برچسب ها: , ,