تاریخ: 15:03 :: 2020/10/28
مربی رومانیایی و چوبدست ایرانی‌اش!

یک رسانه رومانیایی در گزارشی در ارتباط با گل سعید عزت اللهی در هفته ششم رقابت های لیگ دانمارک آن را گلی به سبک لیونل مسی دانست.

تیم وایله که سعید عزت اللهی هافبک ملی پوش ایرانی در آن توپ می زند در پایان هفته ششم رقابت های لیگ دانمارک در صدرجدول رده بندی قرار دارد. کنستانتین گولکا سرمربی ۴۸ ساله و رومانیایی این تیم توانسته تیم وایله که آخرین موفقیتش در لیگ دانمارک مربوط به سال ۱۹۸۷ و بیش از سی سال گذشته می شود را تبدیل به یکی از مدعیان قهرمانی کند.

به همین خاطر عملکرد این مربی رومانیایی با تمجید رسانه های کشورش نیز همراه شده به طوری که سایت “آدوارول” در آخرین گزارشش با این تیتر :” بازیکن گولکا به سبک مسی گل زد” به او پرداخت.

 

در این گزارش درباره گولکا که پیش از وایله در تیم های الفیحا و التعاون عربستان و همچنین اسپانیول مربیگری کرده بود آمده است:” کاستل گولکا احتمالا ناشناخته مربی رومانیایی است که نتایجی عالی گرفته است. اگر چه بسیاری از مربیان نامدار بدون داشتن حتی یک سوم نتایج او بدون توقف در تلویزیون حضور دارند، او تقریبا مرد نامرئی رسانه های رومانی است.

مردی که در یک فصل حضورش روی نیمکت استوابخارست سه جام با این تیم کسب کرد و در پایان فصل به دلیل مشکلاتی که با جیجی بیکالی رئیس پرنفوذ باشگاه داشت از این تیم جدا شد.

 

پس از مدتی اقامت کوتاه در اسپانیول در سال ۲۰۱۶ دو تجربه متفاوت در التعاون و الفیحا در عربستان داشت اما گولکا در مارس ۲۰۱۹ هدایت وایله دانمارک را به عهده گرفت. وایله در فصل ۲۰۱۸ بعد از ۹ سال به سوپرلیگ دانمارک بازگشته بود اما در همان سال با نتایج بد سقوط کرد بااینحال سال بعد با حضور گولکا توانست خیلی سریع به سوپرلیگ بازگردد و حالا با ۱۳ امتیاز از ۶ بازی در صدر جدول قرار دارد.

این تیم عصر روز دوشنبه در بازی خارج از خانه برابر آلبورگ با نتیجه سه بریک به پیروزی رسید. میزبان ابتدا در دقیقه ۱۲ به گل رسید اما وایله در دقیقه ۳۰ بازی را مساوی کرد. در نیمه دوم ابتدا آلن سوزا برزیلی در دقیقه ۸۶ برای وایله گل زد و در بالاخره در دقیقه ۱+۹۰ سعید عزت اللهی هافبک ایرانی این تیم یک گل به سبک لیونل مسی به ثمر رساند تا وایله با این سه امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.