تاریخ: 14:36 :: 2020/03/07
کشف بیش از ۲۵ میلیون عدد تجهیزات بهداشتی طی ۲۴ ساعت گذشته

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۲۵ میلیون عدد انواع تجهیزات بهداشتی احتکار شده و دستگیری ۴ محتکر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سردار محمدرضا مقیمی در تشریح این خبر اظهار کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با اشراف اطلاعاتی در طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی در سراسر کشور و استان‌های هدف، موفق شدند چندین عامل اخلال در بازار توزیع مواد بهداشتی مرتبط با بیماری‌های واگیردار (کووید ۱۹) در اقصی نقاط کشور را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان از طریق رصد اطلاعاتی ۴ کارگاه و انبار تهیه و توزیع تجهیزات بهداشتی احتکار شده را شناسایی و کشف کردند، تصریح کرد: کارآگاهان در این بازرسی‌ها، ۲۵ میلیون و ۵۱ هزار و پنجاه عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۲۵ میلیون دستکش لاتکس، ۱۲ هزار و ۹۷۳ بطری انواع مواد ضد عفونی کننده، ۱۰ هزار و ۸۷۷ عدد انواع ماسک به همراه ۲۵ هزار و ۲۰۰۰ عدد سرنگ انسولین و ۲۵ هزار و ۲۰۰ عدد قرص روی (کپسول زینک) کشف و در این رابطه ۴ متهم را دستگیر کردند که متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات اخیر (۲۴ ساعت گذشته) در سطح حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران بوده به هموطنان توصیه کرد: از توجه به مطالب غیرواقعی مطرح شده در فضای مجازی و افکار عمومی که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود، بپرهیزند و اخبار را فقط از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان بیان کرد: پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضائی با محتکران مقتدرانه برخورد می‌کند و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در این رابطه از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شدید صورت گیرد.

برچسب ها: