ربیعی:
گروه: / / سیاسی / دولت
تاریخ: 11:50 :: 2018/08/10
آقای پورابراهیمی رزومه آقای کهنوجی دست من چکار می‌کند؟

علی ربیعی پس از سخنان استیضاح کنندگان پشت تریبون مجلس رفت و بیان کرد: من واقعا نمی‌خواهم وارد برخی از مسائل شوم. آقای پورابراهیمی، آقای کهنوجی را شما می‌شناسید. رزومه ایشان دست من چکار می‌کند؟ اگر ایشان مدیرعامل مس می‌شد مشکل شما این‌چنین با من ادامه پیدا می‌کرد؟

علی ربیعی در صحبت‌های خود در جلسه استیضاح بیان کرد: امیدوارم این جلسه استیضاح یک نقطه عطفی برای مجلس شورای اسلامی شود. آقای لاریجانی بنده از شما انتظار دارم به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی به نمایندگان تذکر دهید در چارچوب استیضاح صحبت کنند. کدام یک از مطالب در چارچوب استیضاح بود؟ استیضاح در ۱۰ بند در مجلس شورای اسلامی چاپ شده است. در این استیضاح به من تهمت‌های زیادی زده شد و جملات ناروایی به من نسبت داده شد.
وی در ادامه بیان کرد: من واقعا نمی‌خواهم وارد برخی از مسائل شوم. آقای پورابراهیمی، آقای کهنوجی را شما می‌شناسید. رزومه ایشان دست من چکار می‌کند؟ اگر ایشان مدیرعامل مس می‌شد مشکل شما این‌چنین با من ادامه پیدا می‌کرد؟ لطفا توجه کنید که این نامه از سوی اطلاعات نیروی انتظامی نوشته شده است. آقای پورابراهیمی این نامه را که بنده ننوشته‌ام. آقای پورابراهیمی هر نشستی که در هیات مدیره استان داریم شما من را بیچاره می‌کنید و در استان شبکه می‌چینید. دختر آقای پزشکیان قبل از بنده در آنجا پروژه داشته است. ربطی به دوره بنده نداشته است. شما یک دختر مسلمان مومن شاگرد اول فوق‌ لیسانس را که قبل از دولت من در آنجا پروژه داشته و در آنجا کار می‌کرده زیرسوال می‌برید. اینگونه نکنید.
آقتاب نیوز