تاریخ: 11:23 :: 2019/07/03
بررسی حضور بازیگران تئاتر در سینما و تلویزیون موثر در مدیریت دست مزدها

با کارشناسان حوزه بازیگری و تهیه کنندگان سینما و تلویزیون موضوع حضور بازیگران تئاتر در این عرصه و تاثیر آن بر قیمت دستمزد بازیگران را مورد بررسی قرار دادیم.

مهران مهام در پاسخ به سوال در خصوص استفاده از بازیگران تئاتر در آثار سینمایی و تلویزیونی، این امر را ضروری و لازم دانست و گفت: حتما بازیگران سینمایی و تلویزیونی را باید از میان هنرمندان عرصه تئاتر انتخاب کنیم، کما اینکه کم نیستند کسانی که از همین طریق وارد سینما شده و سال‌ها به خلق آثار تازه پرداخته‌اند و به نام وجایگاه مناسبی دست یافته‌اند.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون افزود: کسانی چون علی نصیریان، فاطمه معتمد آریا، عزت الله انتظامی، امیر جعفری و بسیاری دیگر از بازیگران همگی از صحنه تئاتر به مقابل دوربین آمده اند و موفق هم بوده اند.

وی گفت: در حال حاضر اولویت اکثریت  کارگردانان و تهیه کنندگان استفاده از بازیگران توانمند تئاتر است که انگیزه و خلاقیت های بیشتر و بهتری برای رشد و پیشرفت در بازی سازی و طراحی آن  دارند، هرچند که نمی‌توان از همه آنها استفاده کرد.

تهیه کننده سریال دردسرهای عظیم ادامه داد: باید سعی شود برای ساخت یک فیلم در سمت‌های مختلف اعم از صدابردار، گریمور، تدوین گر، نورپرداز، موسیقی و غیره و غیره از جوانان طالب تجربه و با انگیزه استفاده کنیم چراکه با اعتماد کردن به آنها به خلاقیت‌های لازم در تولید آثار تازه دست پیدا می‌کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: این یک بازی برد- برد است؛ هم سینما و هم تلویزیون و هم تئاتر می‌توانند از آن بهره‌های لازم را ببرند.