تاریخ: 9:37 :: 2019/06/09
«الکساندرنوری» نزدیک به نیمکت تراکتور/ یک بوندس‌لیگایی در تبریز

باشگاه تراکتورسازی تبریز تلاش زیادی را به کار بسته تا مربی ایرانی الاصل بوندسلیگا آلمان را جذب کند.

باشگاه تراکتورسازی تبریز پس از قطع همکاری با جرج لیکنز سرمربی فصل گذشته بلژیکی خود هنوز نتوانسته است تکلیف نیمکت خود را روشن کند.

سرخپوشان تبریزی روز گذشته با رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری و سعید مهری قرارداد چهارساله بست تا پروژه جذب بازیکن خود را زودتر از جذب سرمربی آغاز کنند.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز که در ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی تکلیف مدیرعاملی این باشگاه را با روی کار آوردن صادقیان مشخص کرد مذاکره با چند مربی خارجی را در دفتر کار خود در استانبول ترکیه آغاز کرده است تا تکلیف نیمکت این تیم را روشن کند.

مدیران تراکتورسازی پس از مذاکره با لئوناردو مربی اسبق آث میلان که با پاسخ منفی وی روبرو شد سراغ چهار گزینه خارجی دیگر رفتند. در بین نامزدهای مربیگری سرخپوشان تبریزی تونی اولیویرا نیز حضور داشت اما مربی محبوب پیشین تراکتوری‌ها به دلیل عدم موافقت این باشگاه با حضور پسرش جواب منفی داد تا این وصلت صورت نپذیرد.

همین امر سبب شد تا زنوزی بار دیگر مذاکره با الکساندر نوری مربی ایرانی الاصلی که در آلمان دوره‌های مربیگری را پشت سر گذاشته است را با جدیت دنبال کند.

این مربی که سابقه هدایت وردربرمن و اینگولشتات را در بوندسلیگا دارد تمام برنامه‌های خود را برای هدایت تراکتورسازی ارائه کرده است که با شروط وی موافقت کامل نیز صورت پذیرفته است. مباحث مالی طرفین نیز به نتیجه‌ای مشخص منجر شده است تا نوری تنها یک امضا با پیوستن به تیم پرطرفدار تراکتورسازی فاصله داشته باشد.

باشگاه تراکتورسازی تبریز فرصت محدودی را برای نوری در نظر گرفته است تا قرارداد خود را امضا کند در غیر اینصورت سرخپوشان تبریزی گزینه‌های موازی دیگر خود را برای تعیین سرمربی دنبال خواهند کرد.