تاریخ: 12:59 :: 2019/05/29
زنده‌نویسی دعای جوشن کبیر در شب احیا

رئیس انجمن خوشنویسان نطنز گفت: در ادامه طرح مشق رمضان با کتابت به صورت زنده نویسی فرازهایی از دعای جوشن کبیر در امامزادگان آقا علی عباس(ع) و شاهزاده محمد(ع) بادرود در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان به صورت خط شکسته نستعلیق برگزار شد.

سعید یزدانمهر اظهار کرد: طرح مشق رمضان با موضوع کتابت فرازهایی از دعای جوشن کبیر با خط شکسته نستعلیق در امام زادگان آقا علی عباس (ع) و شاهزاده محمد (ع) بادرود برگزار شد.

وی افزود: این طرح خوشنویسی در حاشیه مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در امام‌زاده آقا علی عباس (ع) بادرود برگزار شد.

رئیس انجمن خوشنویسان نطنز گفت: بعد از پایان مراسم احیا در جوار این امامزاده بزرگوار، آثار هنری خطاطی شده به عنوان یادبود به زائران امام‌زاده آقا علی عباس (ع) اهدا شد.

وی تصریح کرد: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان نیز چنین طرحی در موزه عروسک‌های بومی بادرود با نام موزه عروسک و همچنین در شب بیست و یکم ماه رمضان در امام‌زاده شاه سلطان حسین (ع) نطنز برگزار شد.

یزدانمهر گفت: انجمن خوشنویسان نطنز با ۷۰ عضو در شهرستان نطنز فعالیت دارد که از سطح مقدماتی تا ممتاز بین آن‌ها وجود دارد.

در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، مردم شهر نطنز در جوار امامزاده شاه سلطان حسین (ع) و مردم بادرود در جوار امام‌زاده آقا علی عباس (ع) شب زنده داری کرده و مراسم احیا را برگزار کردند.