تاریخ: 8:56 :: 2019/05/15
فرمانده نیروی دریایی ارتش: نیروی انسانی و تجهیزات به روز تهدیدات دشمن را خنثی می‌کند

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: وجود نیروی انسانی ولایتمدار و همچنین داشتن تکنولوژی و تجهیزات به روز، هر تهدیدی از سوی دشمن را خنثی می‌کند که نیروی دریایی ارتش هر دو مشخصه را دارد.

محفل انس با قرآن کریم با حضور امیر دریادار حسین خانزادی و جمعی از مسئولین لشکری و کشوری در منطقه دوم دریایی ولایت نداجا در شهرستان جاسک برگزار شد.

امیر دریادار خانزادی با بیان اینکه ایران اسلامی در منطقه تمدنی و استراتژیکی قرار دارد، اظهار داشت: با توجه به قرار داشتن کشور ایران در منطقه حساس خاورمیانه، حضور موثر و قدرتمند نیروی دریایی ارتش در خصوص ایجاد امنیت و نظم در سواحل مکران و آب‌های آزاد بسیار راهبردی است.

فرمانده نیروی دریابی ارتش داشتن نیروی انسانی ولایت مدار و با ایمان را از شاخص‌های اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: وجود نیروی انسانی ولایتمدار و همچنین داشتن تکنولوژی و تجهیزات به روز، هر تهدیدی از سوی دشمن را خنثی می‌کند که الحمدالله نیروی دریایی ارتش هر دو مشخصه را دارد.

وی در ادامه گفت: نیروی انسانی ولایت مدار بر گرفته از آموزه‌های دینی و انقلابی و مجهز به ساخت تجهیزات پیشرفته نظامی با اتکاء با قرآن و ائمه معصومین (ع) همیشه بر دشمنان پیروز خواهند شد.

دریادار خانزادی در پایان خاطرنشان کرد: دانشی که امروز جوانان شما در نیروی دریایی ارتش دارند دست شیاطین را کوتاه و با ساخت چنین تجهیزات مقتدری پنجه در پنجه دشمن، نیروی استکبار را نابود خواهد کرد و همین موضوع باعث اقتدار نیروی دریایی راهبردی کشورمان در مقابل بیگانگان شده است.