تاریخ: 9:00 :: 2019/05/13
علی داوودی : هدف اصلی من مدال طلای المپیک توکیو است

وزنه‌بردار جوان تیم ملی بزرگسالان ایران گفت: امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم و جای قهرمانان وزنه‌برداری را پر کنم.

 علی داوودی وزنه‌بردار جوان تیم ملی بزرگسالان ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ چین موفق به کسب مدال طلا شد بیان کرد: خداروشکر توانستم عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کنم و همچنین رکورد جوانان جهان را جابه‌جا کنم، رقابت‌ها بسیار خوب بود. مسابقات جوانان جهان و پس از آن رقابت‌های بزرگسالان جهان را در پیش دارم، امیدوارم در این مسابقات هم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

وی افزود: وقتی که استارت لیست مسابقات را دیدم، به کسب مدال طلا امیدوار شدم، اما باز هم رقابت سنگینی بود و خداروشکر که توانستم مدال طلا بگیرم.

داوودی عنوان کرد: هنوز فاصله زیادی تا جایگاه بزرگان این رشته دارم، اما با تلاش و تمرین شبانه‌روزی، سعی می‌کنم نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم و جای قهرمانان وزنه‌برداری را پر کنم.

وزنه‌بردار جوان تیم ملی بزرگسالان ایران در پایان گفت: برای کسب سهمیه المپیک، ۶ مسابقه دارم که ۳تای آن‌ها را پشت سر گذاشتم و ۳ مسابقه دیگر در پیش دارم. همه‌ی ورزشکاران به دنبال طلا المپیک هستند و من هم از این قائده مستثنا نیستم، هدف اصلی من هم طلا المپیک است. در حال حاضر در اردوهای تیم ملی شرایط خوبی وجود دارد و در آرامش تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم.