تاریخ: 8:50 :: 2019/05/13
میز ۱۰۰ میلیون تومانی عادل و نود، بساط هندوانه فروشی شد!

۱۸ فرودین سال ۹۸ هیچ گاه از خاطر مخاطبان برنامه نود پاک نخواهد شد. به گزارش فوتبالی، اگر خاطرتان باشد قبل از عید بود که ویژه برنامه نوروزی نود روی آنتن نرفت تا بحث تعطیلی این برنامه پرمخاطب، این بار جدی تر از همیشه مطرح شود. در شرایطی که طرفداران عادل و برنامه اش امیدوار […]

۱۸ فرودین سال ۹۸ هیچ گاه از خاطر مخاطبان برنامه نود پاک نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، اگر خاطرتان باشد قبل از عید بود که ویژه برنامه نوروزی نود روی آنتن نرفت تا بحث تعطیلی این برنامه پرمخاطب، این بار جدی تر از همیشه مطرح شود. در شرایطی که طرفداران عادل و برنامه اش امیدوار بودند که این برنامه با رایزنی‎هایی دوباره مجوز پخش شدن را بگیرد، ۱۸ فروردین طراح دکور برنامه نود با انتشار ویدیویی از جمع شدن دکور این برنامه خبر داد تا مشخص شود تلاش ها برای بازگشت نود به آنتن، به جایی نرسیده است.

حالا و بعد از گذشت دو ماه از آن ماجرا، روزنامه گل در شماره امروز خود عکسی تلخ برای هواداران برنامه نود و مجری‎اش منتشر کرده. عکسی از میز عادل در برنامه نود که به روایت تیتر گل، تبدیل به بساط هندوانه فروشی در رباط کریم شده است.

به موازات انتشار جلد این روزنامه در فضای مجازی، فیلمی هم منتشر شد که نشان می دهد داستان فروش میز عادل – که به گفته نزدیکانش ارزشی ۱۰۰ میلیون تومانی داشته – حقیقت دارد. در این فیلم ۳۰ ثانیه ای، یکی از مخاطبان روزنامه گل با انتشار فیلمی از میز مربوطه مدعی می شود که این میز را در حاشیه شهر دیده که تبدیل به بساط هندوانه فروشی شده و با پیگیری ماجرا متوجه می شود که هندوانه فروش مربوطه! میز را از ضایعات سازمان صدا و سیما خریده است.

سردبیر روزنامه گل هم با انتشار ویدیوی مربوطه در صفحه اینستاگرامش، توضیخ تلخی برای آن نوشته:” طعنه آمیز است.میزی که زمانی محکمه عدالت بود وترازوی فوتبال روی آن قرار داشت هنوز هم معیار سنجش است اما اینبار برای هندوانه.عادل جارو شد و میزش را هم اوراقچی ها وسط جاده رباط کریم فروختند تا اثری از آثارش باقی نماند.تا برود حوالی همانجا که عرب نی انداخت. روی این میز نوشته شده «به شرط چاقو» پیغامی روشن و واضح که جایی برای اضافه گویی در کپشن هم نمی گذارد”

نکته عجیب اینجاست که صدا و سیما همیشه میزها و ضایعات دکورهایش را به انبار دکور که در طبقه همکف ساختمان پخش قرار دارد منتقل می کند اما میز ۱۰۰ میلیون تومانی نود به قیمتی نازل در رباط کریم به فروش می رسد!