تاریخ: 9:28 :: 2019/04/22
دست رد لژیونر ستاره محبوب کی روش به سینه برانکو و پرسپولیسی ها !

با وجود برخی شایعات از احتمال پیوستن پورعلی گنجی ستاره محبوب کی روش به تیم برانکو ، اما حالا خبر می رسد که قرارداد سه ساله این مدافع ملی پوش با العربی مانع بزرگی در این راه است و با این حساب پیوستن او به پرسپولیس بعید خواهد بود .

مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ایرانی سابق تیم السد قطر پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای کسب تجربه حضور در فوتبال اروپا راهی تیم یوپن بلژیک (از تیم‌های زیر مجموعه کمپ اسپایر) شد تا فرصت رسیدن به قهرمانی لیگ ستارگان با یاران ژاوی هرناندز را از دست بدهد.

با این وجود پورعلی گنجی پس از اتمام جام ملت‌های ۲۰۱۹ با قراردادی عجیب و ۳/۵ ساله به لیگ قطر بازگشت و این بار پیراهن تیم العربی را پوشید، اما شاگردان هایمر هالگریمسون، سرمربی سابق تیم ملی ایسلند با وجود بهره مندی از ستاره ای، چون ویلفرد بونی ساحل عاجی در ترکیب خود در پایان این رقابت‌ها به حضور روی رتبه ششم لیگ ستارگان رضایت داد و حتی نتوانست سمیه لیگ قهرمانان را به دست آورد.

در روز‌های اخیر مباحثی درباره علاقه مندی برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس برای جذب این مدافع ۲۷ ساله برای فصل آینده مطرح شده، اما یکی از نزدیکان مرتضی با واکنش به این موضوع اظهار داشت:

احتمال بازگشت پورعلی گنجی به فوتبال ایران وجود ندارد چراکه او سه سال دیگر با العربی قرارداد دارد و مسئولان این باشگاه هم از عملکردش رضایت کاملی دارند. از طرفی رقم فسخ قرارداد مرتضی با العربی بالا است و می‌توانم بگویم پرداخت این رقم از توان باشگاه‌های ایرانی خارج است. از طرفی طبق اطلاعاتی که من دارم مسئولان باشگاه العربی برای فصل آینده در صدد تشکیل تیمی قدرتمند و مدعی هستند و به همین دلیل به مرتضی نیاز دارند.

با این تفاسیر پورعلی گنجی فصل آینده در صورتی که راهی تیم می‌در فوتبال اروپا نشود در فوتبال قطر به دوران بازی اش ادامه می‌دهد.