تاریخ: 17:01 :: 2019/04/07
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز با رئیس ستاد ارتش عراق دیدار و گفتگو کرد.

، سپهبد عثمان الغانمی رئیس ستاد ارتش عراق که به ایران سفر کرده است، صبح امروز با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح با سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار کرد. سرلشکر باقری در این دیدار ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از حضور رئیس ستاد ارتش عراق در ایران اظهار داشت: در منطقه […]

، سپهبد عثمان الغانمی رئیس ستاد ارتش عراق که به ایران سفر کرده است، صبح امروز با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح با سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار کرد.

سرلشکر باقری در این دیدار ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از حضور رئیس ستاد ارتش عراق در ایران اظهار داشت: در منطقه خوزستان بودم که از حضور شما به ایران مطلع شدم، از این رو به تهران آمدم که شما را ببینم و البته منتظر سفر رسمی شما بعد از ماه رمضان به تهران هستیم. پیش از این هم در سوریه با شما دیدار داشته‌ایم و امیدواریم که این دیدارها مداوم باشد.

سپهبد الغانمی هم ضمن تشکر از سردار باقری گفت: این سفر به صورت اتفاقی صورت گرفت و البته امیدواریم همکاری‌ها بیشتر و گسترده‌تر شود و استمرار داشته باشد.

وی افزود: ملاقات شب گذشته بین رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر عراق بسیار خوب بود. نخست وزیر ما دیروز در دیدار با رئیس جمهور ایران گفت که اجازه نخواهیم داد، از خاک عراق علیه ایران استفاده شود.