تاریخ: 12:09 :: 2019/03/16
از امروزعابر بانک ها ۵۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کنند

امروز شنبه ۲۵ اسفندماه ۹۷، مردم می‌توانند در هر بار برداشت از خودپرداز، پانصدهزار تومان وجه نقد دریافت کنند.

 با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال  مسعود خاتونی، عضو هیئت مدیره بانک ملی خبر از افزایش سقف برداشت عابر بانک‌ها در ایام نوروزی داد.
عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران اظهار کرد: بانک‌های عامل در کشور برای استقبال از نوروز تمهیدات ویژه‌ای برای مشتریان خواهند داشت که یکی از این اقدامات افزایش سقف برداشت از خودپردازهاست، از بیست و پنجم اسفندماه تا  هفدهم فروردین سال ۹۸ عموم مردم می توانند به میزان ۵ میلیون ریال از خودپردازها برداشت داشته باشند. مواردی از قبیل بروزرسانی سیستم عامل های ATM ها هم یکی از موارد برای ارائه خدمات بیشتر به عموم مردم در روزهای پر ترافیکسال است.

در نهایت بانک مرکزی به تمام بانک‌های سراسر کشور مجور پرداخت  تا سقف   ۵۰۰ هزار تومان   در ایام پر حجم تعطیلات نوروزی را داده است.بر این اساس از امروز شنبه ۲۵ اسفندماه ۹۷، مردم می‌توانند در هر بار برداشت از خودپرداز، نیم میلیون تومان وجه نقد دریافت نمایند.
نکته حائز اهمیت آن است که اجرای سقف ۵۰۰ هزار تومانی برای هر بار برداشت از خودپرداز الزاماً باید با کارت همان بانک صورت گیرد و در غیر این صورت، از یک کارت با خودپرداز بانک دیگر، تنها ۲۰۰ هزار تومان قابل برداشت است.افزایش سقف برداشت از خودپردازها، مطابق با روال هر ساله تا هفدهم فروردین ماه، عملیاتی است.