تاریخ: 9:35 :: 2019/03/06
افزایش ساعت فعالیت صنوف تهران تا ۲ بامداد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از افزایش ساعت فعالیت کسبه و صنوف در شب عید تا ساعت ۲ بامداد خبر داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از افزایش ساعت فعالیت کسبه و صنوف در شب عید تا ساعت ۲ بامداد خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم ترافیک در روزهای منتهی به پایان سال به ویژه‌ در مراکز خرید با تدبیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مقرر شد تا در روزهای باقی‌ مانده از سال ۹۷ فعالیت کسبه، صنوف تا ساعت مجاز ۲ بامداد ادامه داشته باشد.

 

وی با بیان این که ین امر در راستای رفاه شهروندان انجام شده است، گفت‌: طبیعی است صنوفی همچون صرافی‌ها، بانک‌ها، طلافروشی و نظایر آن مشمول این افزایش ساعت نمی‌شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، خاطر نشان کرد: ماموران پلیس نیز چه در حوزه انتظامی و چه در حوزه راهنمایی و رانندگی در این ایام در آماده باش بوده و نسبت به روان‌سازی ترافیک و تامین نظم و امنیت اقدام خواهند کرد، اما لازم است شهروندان نیز همکاری با پلیس داشته و همچنین با افزایش دو ساعت فعالیت صنوف، زمان خود را نیز برای انجام خریدهای شب عید مدیریت کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود، اظهار کرد: در هنگام انجام خریدهای شب عید لازم است شهروندان نکات و موارد ایمنی را رعایت کنند. اگر با کارت بانکی خرید می‌کنند حتما رمز خود را شخصا وارد دستگاه کارتخوان کنند. همچنین توصیه می‌شود که از حمل پول نقد زیاد خودداری کرده و در اماکن شلوغ و پر تجمع مواظب لوازم قیمتی و کیف پول خود باشند.