تاریخ: 10:21 :: 2021/11/06
معرفی بازارهای گل تهران به همراه آدرس و لوکیشن

در این تاپیک می توانید تمام بازارهای گل، سبد گل، تاج گل ترحیم و سفارش تاج گل و گلهای گلخانه ای و ... را در تهران به همراه آدرس و  شماره تماس و یا وب سایت آنلاین آنها مشاهده کنید. در صورتی که که به دنبال آدرس و لوکیشن بازارهای گل ارزان قیمت به صورت عمده و جزئی در تهران هستید می توانید ادامه این پست را مطالعه فرمایید.

گل فروشی آنلاین شادیچی به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های سفارش اینترنتی خرید گل و گیاه می باشد.

بنابر اعلام شادیچی، در این تاپیک می توانید تمام بازارهای گل، سبد گل، تاج گل ترحیم و سفارش تاج گل و گلهای گلخانه ای و … را در تهران به همراه آدرس و  شماره تماس و یا وب سایت آنلاین آنها مشاهده کنید. در صورتی که که به دنبال آدرس و لوکیشن بازارهای گل ارزان قیمت به صورت عمده و جزئی در تهران هستید می توانید ادامه این پست را مطالعه فرمایید.

معرفی تمامی بازار های گل تهران

۱) معرفی و آدرس و شماره تلفن بازار گل محلاتی

یکی از بازارهای گل تهران، بازار گل محلاتی شامل ۱۰ سالن و به طور تقریبی ۶۰۰ غرفه می باشد. در این بازار فروشندگان علاوه بر خرید و فروش عمده گل، به صورت خرده فروشی نیز فعالیت دارند. در روزهای مخصوص از جمله جمعه ها، مراسم و اعیادی که ممکن است تا ساعت ۱۴ و یا حتی ۱۵ نیز باز است.

ساعت کار حدودی ۷ صبح تا ۱۳

آدرس : اتوبان امام علی به سمت جنوب، وارد اتوبان محلاتی شرق، خیابان نبرد جنوبی، اولین چهار راه سمت راست

معرفی بازارهای گل تهران به همراه آدرس و لوکیشن

۲) معرفی و آدرس و شماره تلفن بازار گل خاوران (امام رضا)

بازار گل خاوران یا امام رضا یکی از پرفعالیت ترین بازارهای گل تهران می باشد که البته بیش تر خرید و فروش انجام گرفته در آن به صورت عمده است و عده ی محدودی در آن محصولات خود را به صورت جزئی و خرده فروشی نیز عرضه می کنند.

در این بازار نیز علاوه بر گل و گیاه، خاک، بذر، کود، انواع درختچه، لوازم مورد نیاز برای باغبانی، گلدان های متنوع، وسایل تزیینی و … یافت می شود.

ساعت کار حدودی ۳:۳۰ صبح تا ۱۱

دارای پارکینگ

آدرس : تهران اتوبان امام رضا (ع)، ضلع جنوب و غرب شهرک صنفی و صنعتی خاوران

همچنین برای خرید آنلاین تاج گل، تاج گل فوری ، سبد گل و باکس گل، دسته گل از بازار های محلاتی ، بازار گل امام رضا ، بازار گل بهشت زهرا به صورت آنلاین از وبسایت گلفروشی انلاین شادیچی که در تمامی بازارهای گل شعبه دارند محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید و یا درتهران و کرج با شماره تماس  ۰۹۳۳۱۸۲۹۲۶۲-۸۸۵۳۱۴۳۷ تماس حاصل فرمایید

۳) معرفی و آدرس و شماره تلفن بازار گل بهشت زهرا

بازار گل بهشت زهرا در زمینه خرید و فروش انواع گل و گیاه فعالیت چشمگیری دارد. از جمله چیزهایی که این بازار را نسبت به سایر بازارهای گل تهران مجزا می کند، این است که ساعات کاری آن بیشتر از بازارهای دیگر است. البته فعالیت آن در روز های آخر هفته که مردم به بهشت زهرا می روند بیشتر می شود. در این بازار گل شما می توانید انواع گل های شاخه ای مانند گل داوودی، مریم و گلاگل که کاربرد زیادی برای مراسم ترحیم و تسلیت دارند تهیه کنید. همچنین درختچه های مختلف از جمله کاج، شمشاد، و… نیز در این بازار به فروش می رسند. در بازار گل بهشت زهرا گل ها با قیمت بسیار مناسبی به فروخته می شوند و در نتیجه همیشه بسیار شلوغ و پر متقاضی است.

ساعت کار حدودی ۸ صبح تا ۱۷

آدرس:  اتوبان بهشت زهرا بعد از صالح آباد

همچنین برای خرید آنلاین تاج گل ، تاج گل ترحیم، تاج گل، گل برای تسلیت، سفارش تاج گل ترحیم، سبد گل ترحیم، گل ترحیم، دسته گل برای تسلیت، دسته گل تسلیت، سبد گل و دسته گل از بازار های محلاتی ، بازار گل امام رضا ، بازار گل بهشت زهرا به صورت آنلاین از وبسایت گل فروشی شادیچی Shadichi.com   که در تمامی بازارهای گل شعبه دارند محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

معرفی بازارهای گل تهران به همراه آدرس و لوکیشن

۴) معرفی و آدرس و شماره تلفن بازار گل غرب تهران (آبشناسان)

این بازار متشکل از چندین سالن مجزا می باشد. در سالن اول شما قادر به خرید انواع گلدان های سرامیکی، پلاستیکی، سفالی و … در اندازه ها و رنگ های متنوع هستید.

در سالن دوم بازار گل آبشناسان می توانید گیاهان آپارتمانی متنوع و انواع درختچه و بونسای را ببینید و خریداری کنید. سالن نهایی سالن سوم است که مخصوص فروش گل ها به صورت شاخه ای است که از تنوع بسیار چشمگیری برخوردار است. عطر این گل ها سراسر سالن را پر می کند. علاوه بر فروش گل، خدمات تزئین ماشین عروس و آماده کردن دسته گل و … نیز ارائه می شود. هم چنین قسمتی از بازار آبشناسان سرپوشیده نیست و در آن جا گل هایی مانند رز و بنفشه، نهال ها و سم و کود و خاک به مردم عرضه می شود.

ساعت کاری حدودی ساعت ۹ الی ۲۰

آدرس: در انتهای اتوبان ستاری دوم و دومین خروجی دور برگردان قرار دارد. ورودی این بازار را می توانید در کنار پمپ بنزین آبشناسان

۵) معرفی و آدرس و شماره تلفن بازار گل شهید بابایی

از دیگر بازارهای گل تهران که فعالیت‌های خود را از سال ۱۳۹۸ شروع کرده بازار گل شهید بابایی می باشد. موقعیت مکانی آن برای ساکنان مناطق شمالی و شمال شرقی تهران بسیار مناسب است. تنوع زیاد محصولات آن باعث شده بازار معروف و پر طرفداری در میان بازارهای گل تهران باشد.

ساعت کار حدودی ساعت ۸ الی ۲۰

دارای پارکینگ

آدرس: آدرس بزرگراه شهید بابایی، شرق به غرب بعد از پل استخر (لشگرک)، لاین کندرو و در کنار پمپ گاز

معرفی بازارهای گل تهران به همراه آدرس و لوکیشن

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم ابتدا شما را با انواع گل ها آشنا کنیم تا بتوانید گل مناسب برای فضای خود را پیدا کنید. هم چنین از شرایط نگهداری آن سخن گفتیم و بیان کردیم که برای تهیه گل های مد نظرتان، بازار های گل تهران مکانی مناسب می باشند.

برچسب ها: