گروه: . / تولیدملی
تاریخ: 16:01 :: 2021/10/10
اسپری و خوشبو کننده هوا محصولی از پارسا اورین خویASU

اهميت به انرژی و روح موجود در خانه و محل کار هم به اندازه جلوه زیبایی فضا اهميت دارد. خانه های با بوی خوش و رایحه مطبوع قطعا فضای بسيار بهتری نسبت به خانه های پر از هوای گرفته و بوی انواع مواد پختنی یا حتی هوای سنگين مانده در اتاق دارد.

معرفی شرکت آرایشی بهداشتی پارسا اورین خوی
شرکت آرایشی بهداشتی پارسا اورین خوی در سال ۱۳۹۴ با هدف توليد فرآورده های آرایشی و بهداشتی در اداره ی ثبت شرکت های شهرستان خوی به ثبت رسيد. این شرکت احداث ساختمان واحد توليدی خود را بالغ بر ۲۶۰۰ مترمربع در فاز اول جهت توليد انواع اسپری خوشبوکننده در ۱۳۹۵ آغاز نمود و در اوایل سال ۱۳۹۶ با کادر مجرب ، ماشين آلات مدرن و همکاری و مشاوره ی تکنسين و مهندسين کشور همسایه (ترکيه) با موفقعيت پا به عرصه توليد نهاد و در آزمایشگاه های کنترل کيفيت سعی در اجرای دقيق ضوابط مورد نظر سازمان های کنترل کننده مانند وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی , موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتی ایران , سازمان حفاظت محيط زیست و غيره نموده است.
این مجموعه با شعار «سلام زیبایی» و افق پیشتازی در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با به کارگیری مرغوب‌ ترین مواد اولیه و به روز ترین فرمولاسیون شکل گرفته و در پی آن است تا با بهره گیری از محصولات و خدمات متمایز و پیشرو ، در مسیر سلامتی و زیبایی شهروندان عزیز گام بردارد.
ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش است که بصورت پویا و نظامند، در توسعه و تعالی درجه بهداشت و سلامت کشور ایفای نقش نماید و با اتکا به دانش و تجربه نيروی انسانی خود در راستای تحقق اهدافی چون گسترش اعتماد جامعه به محصولات صنعت داخلی ، تأمين نياز و رفع دغدغه های مصرف کنندگان، ارائه محصولات با کيفيت در حد استانداردهای ملی و جهان، توسعه و ارتقاء دانش فنی، تکنولوژی و نوآوری در صنعت آرایشی بهداشتی گام بردارد . عزم و اراده هيئت مدیره و مدیریت ارشد شرکت نيز همواره به نحوی می باشد که این مجموعه خصوصی را در جهت توسعه و تعالی رهنمون سازد و بيش از پيش ، بخشی از دغدغه های کار و اشتغال جوانان این مرزو بوم را مرتفع نماید. بدیهی است تلاش و سرمایه گذاری در این عرصه گسترده با مشکلات و چالش های بسياری همراه است اما هدف کارآفرینی بطور مستقيم و غير مستقيم مهمترین عاملی می باشد که فراتر از انگيزه های اقتصادی مدنظر قرار گرفته است.
محصولات این شرکت:

اسپری های خوشبوکننده هوا / اسپری های دئودورانت / اسپری های بدن زنانه , مردانه

اسپری و خوشبو کننده هوا آسو
اهميت به انرژی و روح موجود در خانه و محل کار هم به اندازه جلوه زیبایی فضا اهميت دارد. خانه های با بوی خوش و رایحه مطبوع قطعا فضای بسيار بهتری نسبت به خانه های پر از هوای گرفته و بوی انواع مواد پختنی یا حتی هوای سنگين مانده در اتاق دارد.

اسپری های دئودورانت

اسپری خوشبوکننده بدن یا دئودورانت جز محصولات محبوب و پر فروش تابستان و روزهای گرم سال است. که میتواند رایحه ای دلپذیر برای شما به ارنغان آورد و باعث شادابی روحی شما گردد.

اسپری های بدن زنانه , مردانه

اسپری مو یکی از محصولات حالت دهنده مو است که به منظور حفظ حالت فعلی مو یا حالت دادن به آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسپری‌ های حالت دهنده مو حتی برای پُرحجم نشان دادن موهای کوتاه و کم‌پشت هم استفاده می‌شوند.افشانه ها یا اسپری مو , اساسا محلول هایی هستند که وقتی بر مو افشانده شوند , پوشش نازکی با استحکام کافی ایجاد مینماید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به موهای شما حالت می‌دهد، در نتیجه براحتی می‌توانید از آن برای آرایش موهای خود استفاده کنید.

محصولات شرکت پارسا اورین قادر هستند نه تنها بوی ناخوشایند فضا و الياف را از بين ببرد، بلکه رایحه ای خوشبو و با طروت را جایگزین کند. خانه یا محل کار خوشبو و سرشار از هوای تازه بر روحيه افراد تاثير بسيار مثبتی ميگذارد.