تاریخ: 9:38 :: 2021/10/04
۷ هکتار از اراضی ملی رودهن به ارزش ۷ هزار میلیارد ریال رفع تصرف شد

رئیس حوزه قضائی رودهن از رفع تصرف و آزادسازی ۷ هکتار از اراضی ملی رودهن به ارزش ۷ هزار میلیارد ریال خبر داد و گفت: این اراضی توسط تعدادی از زمین خواران پر نفوذ به تاراج رفته بود.

دماوند- رئیس حوزه قضائی رودهن از رفع تصرف و آزادسازی ۷ هکتار از اراضی ملی رودهن به ارزش ۷ هزار میلیارد ریال خبر داد و گفت: این اراضی توسط تعدادی از زمین خواران پر نفوذ به تاراج رفته بود.

زیدالله خدایاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه حفاظت از اراضی ملی یکی از مهم‌ترین وظایف همه افراد است اظهار داشت: همه مسئولان و کارگزاران نهادهای اجرایی و نظارتی باید دغدغه صیانت از اراضی ملی و انفال را داشته باشند و به محض اطلاع از هرگونه سوءاستفاده و تجاوز به این اراضی، ضمن پیگیری موضوع، با دستگاه قضائی همکاری نمایند.

۷هکتار از اراضی ملی رودهن به ارزش ۷ هزار میلیارد ریال رفع تصرف شد

خدایاری با بیان اینکه در حال حاضر مبارزه با زمین خواری در رودهن استان تهران سرعت بیشتری گرفته از رفع تصرف و آزادسازی بالغ بر ۷ هکتار از اراضی ملی، با ارزش حدود ۷ هزار میلیارد ریال در این منطقه خبر داد و گفت: این اراضی که توسط تعدادی از زمین خواران پر نفوذ و متصل به مراجع قدرت، به تاراج رفته بود باز پس گیری شده است.

وی عنوان داشت: به دنبال ادامه نهضت مبارزه با متجاوزین به بیت المال در رودهن و با توجه به مخالفت‌ها و کارشکنی‌های برخی از مسئولین، با دستور قضائی و با همت یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی و مرجع انتظامی، میزان قابل توجهی از اراضی ملی، از دست متصرفین، آزاد سازی و مستحدثات آن تخریب و تحویل اداره راه و شهرسازی دماوند شده است.

رئیس حوزه قضائی رودهن بیان داشت: حفظ اراضی ملی از خطوط قرمز دستگاه قضائی محسوب می‌شود و در این خصوص با هیچ کسی در این خصوص مماشات نخواهد کرد.