محمود خسروی‌وفا:
تاریخ: 13:18 :: 2018/10/15
بازی‌های پاراآسیایی برشی از برنامه‌ریزی برای موفقیت در پارالمپیک توکیو خواهد بود

رییس کمیته ملی پارالمپیک دلیل موفقیت کاروان ورزشی ایران را حمایت های دولت، مجلس، رسانه و برنامه ریزی دانست و تاکید کرد بازی های پاراآسیایی جاکارتا برشی از برنامه ریزی برای موفقیت در پارالمپیک ٢٠٢٠ است.

محمود خسروی وفا در حاشیه مراسم استقبال از کاروان خودباوری و امید در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دلایل موفقیت کاروان ورزشی ایران را  حمایت های حکومتی در قالب نگاه مثبت دولت و مجلس و همچنین رویکرد حمایتی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ورزش جانبازان و معلولین و روشندلان عنوان کرد.

وی  رسانه و برنامه ریزی را نیز علاوه بر حمایت های دولت و مجلس به عنوان دیگر عوامل موفقیت کاروان ورزشی ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا عنوان کرد.

محمود خسروی وفا اهمیت رسانه برای پیشرفت را موردتوجه قرارداد و گفت: رسانه ورزش جانبازان، معلولان و روشندلان را مورد توجه و پوشش قرار داد و همین عامل مهمی در  شناساندن مطالبات این قشر به جامعه شد.

رییس کمیته ملی المپیک برنامه ریزی برای موفقیت کاروان ورزشی ایران را هم مهم برشمرد و اظهار داشت: آنچه مسلم است برای ارتقا جایگاه ایران در بازی های پاراآسیایی برنامه ریزی شده بود که محقق شد و از مدت ها پیش در قالب ستاد عالی بازی های آسیایی پاراآسیایی، المپیک و پاراالمپیک فعالیت های ساختارمندی انجام شد.

خسروی رفا در پاسخ به این سوال که برای پارالمپیک چه هدفی را دنبال می کنید، تاکید کرد: بازی های پاراآسیایی تنها برشی از پارالمپیک بود به همین دلیل به رویدادهای آینده در استمرار موفقیت های گذشته نگاه می کنیم و قطعا با هدف افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی برنامه ریزی در قالب ستاد عالی ادامه خواهد یافت.

برچسب ها: