تاریخ: 13:45 :: 2021/06/23
۵ خودرو مفهومی معرفی شده در صنعت خودروسازی +عکس

در چند دهه گذشته افراد تصور نمی‌کردند صنعت خودروسازی پیشرفت زیادی داشته باشد و  قطعا هیچ حسی نسبت به اتومبیل‌های مفهومی که امروزه در بازار معرفی شده اند، نداشتند و تنها شاید برخی آن‌ها را در تخیل خود اتومبیل های امروزی را تصور می کردند. اما امروزه اتومبیل‌ها کاملا پیشرفت کرده اند. اتومبیل‌های مفهومی توسط […]

در چند دهه گذشته افراد تصور نمی‌کردند صنعت خودروسازی پیشرفت زیادی داشته باشد و  قطعا هیچ حسی نسبت به اتومبیل‌های مفهومی که امروزه در بازار معرفی شده اند، نداشتند و تنها شاید برخی آن‌ها را در تخیل خود اتومبیل های امروزی را تصور می کردند.

اما امروزه اتومبیل‌ها کاملا پیشرفت کرده اند. اتومبیل‌های مفهومی توسط شرکت‌ها و برندهای مختلفی در سرتاسر جهان معرفی شده اند و با یک جستجویی ساده می‌توانیم با این اتومبیل‌ها آشنا شد.

کانسپت مرسدس بنز Vision EQ Silver Arrow:

اولین کانسپت متعلق به کارخانه خودروسازی مرسدس بنز به نام Vision EQ Silver Arrow است که یکی از برترین ماشین های جهان خواهد بود. خودروی نمایشی Vision EQ Silver Arrow، خودرویی یک نفره است که در ساخت آن از  اتومبیل W ۱۲۵ از سال ۱۹۳۷ الگو گرفته شده است.  Vision EQ Silver Arrow دارایی شتاب خارق العاده است.

نام تجاری EQ الهام از خودرو زیبا آوانگارد و مجلل Progressive Luxury گرفته شده است.

۵ خودرو مفهومی معرفی شده در صنعت خودروسازی +عکس

تویوتا Concept-i:

خودرو کانسپت بعدی متعلق به کارخانه خودروسازی  تویوتا به نام Concept-i است.در این خودرو از هوش مصنوعی استفاده شده است. این خودرو ترکیبی از فناوری هاست که  رانندگی خودکار، امنیت و آرامش خاطر رانندگان را فراهم می‌کند.

۵ خودرو مفهومی معرفی شده در صنعت خودروسازی +عکس

آئودی AICON:

آئودی AICON یک خودرو همه جانبه است که برای وظیفه اصلی خود که شامل ارائه حداکثر راحتی، فناوری ارتباطی و آزادی برای سرنشینان خود در طول یک سفر طولانی بوده، آماده شده است. این خودرو برای رانندگی مستقل در یک محیط شهری و بزرگراه با دامنه بی سابقه‌ای برای یک درایو الکتریکی ساخته شده است.

۵ خودرو مفهومی معرفی شده در صنعت خودروسازی +عکس

مرسدس بنز IAA:

مفهوم عبارت IAA (اتومبیل آیرودینامیکی هوشمند) در مرسدس بنز نشان دهنده طراحی خودرویی فوق هوشمند است. مرسدس بنز در این خودرو  آیرودینامیک، امکانات فوق العاده ای را در نظر گرفته است و کوپه چهار دربی را طراحی کرده که مقاومت بالایی دارد.

۵ خودرو مفهومی معرفی شده در صنعت خودروسازی +عکس

هوندا NeuV :

هوندا NeuV  وسیله نقلیه ای مفهومی است، پیدایش این خودرو  بر اساس این واقعیت است که وسایل نقلیه خصوصی در آینده، ۹۶ درصد رانندگان را بیکار می‌کند. NeuV خودرویی بدون راننده است که به طور خودکار کار می کند.

این وسیله نقلیه همچنین می‌تواند در زمان‌هایی که از آن زیاد استفاده نمی‌شود، انرژی را به شبکه برق بفروشد. NeuV همچنین به عنوان یک دستیار هوش مصنوعی متفکر و مفید عمل می‌کند.

۵ خودرو مفهومی معرفی شده در صنعت خودروسازی +عکس

آئودی PB۱۸ e-tron :

اتومبیل  آئودی PB۱۸ e-tron یک کانسپت ۲ درب اسپرت برقی است که توسط بخشی از خودروساز آلمانی آئودی AG، آئودی اسپرت GmbH تولید و در سال ۲۰۱۸ معرفی شده است. در ژانویه ۲۰۱۹، آئودی تأیید کرد که ۵۰ نمونه از آن‌ها طی دو سال آینده  تولید خواهد داشت.

 

منبع:مشرق