تاریخ: 14:55 :: 2020/09/21
نیرو‌های مسلح پوزه هر دشمنی را به خاک می‌مالند

دریادار حبیب‌الله سیاری گفت: نیروهای مسلح این آمادگی را دارند که به یاوه‌گویی‌های دشمنان پاسخ قاطع بدهند و پوزه هر دشمنی را به خاک بمالند.

امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به تهدید‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: تمام نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی همیشه در صحنه حضور دارند و ملت ما همیشه آماده هستند تا از منافع کشور دفاع کنند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح این آمادگی را دارند که به یاوه‌گویی‌های دشمنان پاسخ قاطع بدهند و پوزه هر دشمنی را به خاک بمالند. اگر دشمنان گفتند هزار نقطه را می‌زنیم، بزنند و نتیجه‌اش را ببینند.

دریادار سیاری درباره ارتباط تحریم‌ها و تأثیرش بر حوزه‌های تسلیحاتی گفت: اگر شما احساس می‌کنید که تاکنون تحریم روی ما تأثیر گذاشته است، امروز ما ادعا نمی‌کردیم که در چرخه دفاع، تسلیحات مورد نیاز خود را در عرصه‌های مختلف زمین، هوا، دریا تهیه کرده‌ایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: شما وضعیت ما را ببینید که با تمام تحریم‌ها به اینجا رسیدیم و به آنچه که امروز رسیدیم بسنده نمی‌کنیم و نگاه به تهدید می‌کنیم و در این مسیر حرکت می‌کنیم، قطعاً آنچه از ما خواسته شده و آنچه باید انجام دهیم را حتماً انجام خواهیم داد.

برچسب ها: