تاریخ: 17:19 :: 2020/08/16
اعلام آمادگی شهرداری تهران برای استفاده “هیئت‌های عزاداری محرم” از فضاهای ورزشی و پارک‌ها

معاون شهردار تهران گفت: مجموعه‌های ورزشی تهران را که زیرمجموعه این معاونت محسوب می‌شوند، برای عزاداری امام حسین(ع) در اختیار شهروندان قرار می‌‌‌دهیم؛ برای استفاده از پارکها نیز مخالفتی از سوی ما وجود ندارد و در حال رایزنی با معاونت خدمات شهری هستیم.

محمدرضا جوادی یگانه درباره استفاده از فضاهای باز شهری از جمله محوطه پارک‌ها و زمین‌های چمن برای استفاده هیئت‌های عزاداری در ایام محرم اظهار کرد: برنامه‌های شهرداری برای ماه محرم در حال نهایی شدن است و طی یک تا دو روز آینده آن را اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد مجموعه‌های ورزشی که زیرمجموعه این معاونت محسوب می‌شوند را برای عزاداری امام حسین (ع) در اختیار شهروندان قرار می‌‌‌دهیم؛ در این زمینه ممانعتی وجود نداشته و از تحقق آن استقبال فراوان کرده‌ایم.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران تصریح کرد: درباره استفاده از ظرفیت پارکها برای عزاداری در ایام محرم نیز با توجه به اینکه حوزه پارکها زیر مجموعه و تحت عملکرد ما نیست در حال گفت‌وگو هستیم که در صورت نهایی شدن مذاکرات، آن را اعلام می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در حیطه اختیارات ما بود، هماهنگ و اعلام عمومی کردیم و بر این اساس مجموعه‌های ورزشی روباز و زمین چمن‌های شهر تهران را در اختیار هیئت‌های عزاداری قرار می‌دهیم؛ درباره استفاده از پارکها نیز مخالفتی از سوی معاونت وجود نداشته و طی رایزنی با معاونت خدمات شهری، پیگیر تحقق این امر هستیم.