تاریخ: 16:19 :: 2020/04/25
پسر زیدان راهش را از پدرش جدا می‌کند

در شرایطی که صحبت‌هایی برای پیوستن یکی از پسران زیدان به تیم الجزایر شنیده‌شده است گفته‌شده است سرمربی الجزایر رضایت او را جلب کرده است.

نشریات محلی الجزایر گزارش داده اند که پسر زین‌الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید که در حال حاضر در تیم راسینگ سانتاندر در لیگ دسته دو اسپانیا توپ می‌زند تاکنون به تیم بزرگ‌سالان فرانسه دعوت نشده است و به همین خاطر هیچ بعید نیست که از ملیت اقوام پدری خود استفاده کند و فوتبالش را در تیم ملی الجزایر ادامه بدهد.

در همین رابطه گفته می‌شود که جمال بلماضی تماس‌هایی را با لوکا زیدان گرفته تا او را به تغییر تیم ملی مجاب کندو این در حالی است که هنوز واکنش رسمی از طرف لوکا زیدان شنیده نشده است.

البته با توجه به اینکه این دروازه‌بان ۲۱ ساله در رده جوانان برای تیم ملی فرانسه بازی کرده و همراه با این تیم به مقام قهرمانی یوروی زیر ۱۷ سال هم شده است امید بسیار کمی برای رسیدن به تیم ملی بزرگ‌سالان فرانسه را دارد و این در حالی است که برای حضور در تیم ملی الجزایر یکی از قدرتمندترین تیم‌های قاره آفریقاست و اخیراً قهرمان جام ملت‌ها نیز شده است شرایط برایش بسیار راحت تراست چراکه وهاب مبولحی از تیم الاتفاق عربستان و عزالدین دوخه از تیم الرائد عربستان دو دروازه‌بان تیم ملی الجزایر هر دو ۳۳ ساله هستند و باید کم‌کم به بازنشستگی فکر کنند.

برچسب ها: