تاریخ: 13:35 :: 2019/05/29
سامسونگ مهم‎ترین مشکل صنعت تلویزیون را حل کرد

دنیای سرگرمی‌های خانگی حالا و با ظهور تلویزیون‌هایی با قابلیت پخش تصاویر کاملا فراگیر، متحول شده است. داشتن تصویری با رنگ و کیفیت عالی امروز بسیار ساده شده است. تلویزیون‎های پیشرفته امروزی نه تنها تجربه ما را از تماشای فیلم و بازی متحول کرده‌اند بلکه تجربه تصویر 360 درجه و سینمایی را نیز به سطحی جدید ارتقا داده است.

دنیای سرگرمی‌های خانگی حالا و با ظهور تلویزیون‌هایی با قابلیت پخش تصاویر کاملا فراگیر، متحول شده است. داشتن تصویری با رنگ و کیفیت عالی امروز بسیار ساده شده است. تلویزیون‎های پیشرفته امروزی نه تنها تجربه ما را از تماشای فیلم و بازی متحول کرده‌اند بلکه تجربه تصویر ۳۶۰ درجه و سینمایی را نیز به سطحی جدید ارتقا داده است.

اما وقتی تلویزیون شما نتواند انتظارتان از یک تصویر بی‎مانند و پیشرفته را برآورده کند، دیگر تماشای فیلم و سریال‎های مورد علاقه‎مان به اندازه کافی جذاب نخواهد بود. اما شاید مهمترین مسئله اعتماد به برندهایی باشد که در ایجاد تحول در صنعت تلویزیون پیشگام بوده‌اند.

یکی از مشکلاتی که تاثیر منفی بر تجربه شما از تماشای تلویزیون می‎گذارد، حک شدن تصویر روی صفحه یا پیکسل سوختگی است. این مشکل به دلیل پخش یک تصویر ثابت برای مدتی طولانی روی تلویزیون به وجود می‎آید. مثلا چیزی مانند لوگوی شبکه یا بخش ثابت تصویر بازی که بعد از خاموش شدن تلویزیون یا تغییر شبکه هم روی صفحه باقی می‏ماند و بعد از مدتی غالبا بصورت دائم در گوشه تصویر جا خوش می‏‌کند.