معرفی پربیننده‌های نوروزی تلویزیون
تاریخ: 9:50 :: 2019/04/10
«نون،خ» و «عصر جدید» در صدر

سریال «نون،خ» شبکه یک پربیننده‌ترین مجموعه نمایشی و برنامه «عصرجدید» شبکه سه پربیننده‌ترین برنامه غیرنمایشی سیما در نوروز ۹۸ شناخته شدند.

براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما بعد از سریال «نون، خ» در شبکه یک سیما دو مجموعه نمایشی «زوج یا فرد» در شبکه سه و «بر سر دوراهی» در شبکه دو بیشترین مخاطب را پای خود نشانده‌اند.

در متن این خبر آمده است: «با توجه به اینکه سریال «نون، خ» نخستین سریالی است که در شبکه ای ملی، به زندگی مردم عزیز استان کردستان می‌پردازد از این نظر برای مرکز تحقیقات صداوسیما بسیار مهم بود تا از میزان رضایت مردم این استان آگاه شود برهمین اساس تحقیقات ویژه ای در این زمینه صورت گرفت و مشخص شد میزان رضایت بینندگان این مجموعه نمایشی در استان کردستان حدود ۸۷ درصد بوده است.

در میان برنامه‌های غیرنمایشی سیما نیز بعد از برنامه «عصر جدید» شبکه سه، برنامه‌های «برنده باش» شبکه سه، «خندوانه»، «کودک شو» و «دورهمی» شبکه نسیم در رتبه‌های دوم تا پنجم قرار گرفتند.

درمیان شبکه‌های تلویزیونی استانی هم در ایام نوروز شبکه‌های تلویزیونی افلاک استان لرستان، کردستان استان کردستان و اشراق  بیشترین بیننده را پای خود نشانده‌اند.»