تاریخ: 11:42 :: 2019/06/12
شرایط انتقال طرح ترافیک خبرنگاری اعلام شد

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری به سوال‌های رایج اهالی رسانه در مورد طرح ترافیک و کارت بلیت اتوبوس پاسخ داد.

فرهاد خوانساری، دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری درباره برخی از سوالات رایج خبرنگاران متقاضی طرح ترافیک و کارت بلیت یکساله وسایل حمل و نقل عمومی رایگان اظهار داشت:‌ در تلاش هستیم که کارت بلیت‌های اتوبوس هفته آینده حتماً میان خبرنگاران فاقد طرح توزیع شود که سال گذشته توزیع یا از طریق پست به محل سکونت و یا دو ایستگاه مترو انجام گرفت. امسال نیز احتمال زیاد به همین شکل انجام می‌شود.

وی افزود: خبرنگارانی که کارت بلیت سال گذشته خود را گم کرده‌اند می‌توانند کارت جدید دریافت کنند و کسانی که کارت سال قبل را دارند امکان شارژ مجدد آن وجود دارد. البته در صورتی که در کارت بلیت اتوبوس از سال ۹۷ شارژی باقی مانده باشد پس از توزیع بلیت‌های جدید شارژ قبلی کاملاً صفر خواهد شد.

خوانساری گفت:‌ ساز و کار توزیع و ارائه کارت شارژ‌های جدید هفته آینده به صورت دقیق مشخص می‌شود ولی خبرنگاران فاقد طرح نباید هیچگونه نگرانی در این زمینه داشته باشند چرا که میزان شارژ کارت‌ها به صورتی است که بدون دغدغه بتوانند یکسال از آن استفاده کنند.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از خبرنگاران خودروی خود را فروخته و خودروی جدید خریده‌اند و اکنون وضعیت طرح ترافیک آنها به چه صورت انجام می‌شود،‌گفت:‌این افراد به دلیل اینکه با مشخصات خودروی قبلی برای طرح ترافیک ثبت‌نام کرده‌اند باید منتظر بمانند تا اقدامات نهایی برای طرح ترافیک آنها انجام گیرد.

وی افزود: پس از نهایی شدن روال کار متقاضی باید مشخصات خودروی جدید را در سامانه «تهران من»‌ وارد کنند و پس از آن نامه‌ای برای معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آماده و آن را به شماره ۸۱۶۷۷۲۵۴ فکس کنند و یا در غیر این صورت آن را پست یا مستقیم تحویل معاونت دهند.

خوانساری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا امکان انتقال طرح ترافیک به سایر افراد وجود دارد یا خیر گفت:‌اگر طرف مقابل خبرنگار باشد و حتما پیش از این در سامانه تهران من ثبت‌نام کرده باشد همچنین حائز شرایط بوده و مدیر مسئول رسانه آن را تأیید کند، امکان انتقال طرح ترافیک برای آنها وجود خواهد داشت.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری در پاسخ به اینکه مهلت اصلاح مدارک برای خبرنگاران جهت دریافت طرح ترافیک تا چه زمانی است، گفت: خبرنگاران نگرانی در این زمینه نداشته باشند و به غیر از این هفته برای هفته آینده نیز امکان تغییر مقدور است.