تاریخ: 9:29 :: 2019/04/08
شبکه ۳ امسال با غلتک از شبکه های ماهواره ای رد شد

نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگران سریال «زوج یا فرد» در واحد روابط عمومی صدا و سیما حاضر شدند.

نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگران سریال «زوج یا فرد» در واحد (۱۶۲) روابط عمومی صدا و سیماحاضر و از نظر مخاطبان درباره این سریال آگاه شدند.

 

بازیگرا زوج یا فرد با مردم گفتگو کردند

سریال «زوج یا فرد» با زبانی طنز بخشی از مشکلات جامعه را در زمینه اشتغال جوانان و عواقب رشوه‌خواری و مال حرام مطرح می‌کرد.

مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، ناهید سلیمی، سپند امیرسلیمانی و مهران رجبی از جمله بازیگرانی هستند که امروز برای پاسخگویی به مخاطبان آمدند.

بازیگرا زوج یا فرد با مردم گفتگو کردند

پس از آن نشست خبری عوامل سریال زوج یا فرد برگزار شد

مهرام مهام درباره گفتگو با مخاطبان در واحد ۱۶۲ گفت:بسیار تجربه خوبی است که با مخاطب خود صحبت می کنیم.دستمزد واقعی این است که با مردم صحبت کردیم و مخاطبان تقاضای ساخت سری دوم را از من داشتند.

مهام پیرامون ممیزی این سریال گفت: در این سریال تعریف درست آقا زاده مطرح شد و مردم هم صحه گذاشتند. آقازاده کسی است که لقمه حلال می خورد و باید بگویم سانسوری صورت نگرفت؛آقازاده پسر کارگری است که پدرش با زحمت خود پول به خانه می برد .

امیرعباس پیام نویسنده سریال درباره نگارش این سریال گفت:وظیفه اولیه ما قصه گویی و ایجاد لحظات شاد برای مخاطبان است.

وی افزود:از روز اولی که واژه ژن خوب و آقا زاده به گوش من خورد، کهیر زدم اما چرا واژه آقا زاده اکنون تغییر کرده است؟ البته تا آنجایی که اجازه داشتیم به آن پرداختیم،هر چه قدر واژه ها معنای درست خود را بازیابی کنند می توانیم با هم مهربان تر باشیم وجامعه قابل قبول داشته باشیم.

مهام درباره ساخت فصل دوم سریال «زوج یا فرد» گفت: سریال دردسرهای عظیم یک و دو ساخته شد و طرح سری سوم آن هم آماده بود اما به خاطر کار جواد عزتی در سینما ساخته نشد.

درخواست ۹۵ درصدی سریال «زوج یا فرد»

وی افزود:هیچ کدام از سریال ها برای فصل های بعدی ساخته نمی شود مگر اینکه روش درست ساخت دوم را داشته باشد. امروز بالای ۹۵ درصد درخواست برای ساخت دوم را داشتیم، می توانیم بسازیم اما قول آن را نمی دهم.

در ادامه هدایت هاشمی گفت: بهترین و بالاترین دستمزد ما اقبال مردم بود و دستمزد خود را از مردم گرفتیم؛زمانی که شخصیت ها حال و هوای سیاسی دارند با دشواری زیادی مواجه هستیم.

مهام در پاسخ به سوالی درباره ارتباط حاشیه های شبکه سه با تغییر قصه بیان کرد: کمی بارسانه ملیدوست باشیم شبکه سه امسال با غلتک ازشبکه های ماهواره ای رد شد.

روشن روان بیان کرد: با توجه به تجربه ۱۶ سال من در مدیریت، در زمان نگارش سریال فکر می کردم خیلی از اینها پخش نمی شود اما همه سکانس ها پخش شد.

هاشمی:بازی کردن در نقش های سیاسی سختی های خاص خود دارد

هدایت هاشمی درباره حضور در این سریال گفت:بازی کردن در نقش هایی که حال و هوای سیاسی دارند سختی های خاص خود را دارد چون با ممیزی هایی رو به رو هستید و مثل حرکت کردن روی لبه تیغ می ماند. من اینجا یک معاون وزیر بودم که قرار بود از سمت خود برکنار شود و پیش از این هم در سریال چک برگشتی بازی کردم اما برای بازی این دو نقش تفاوت هایی در گویش و حرکت دست ها ایجاد کردم. امیدوارم این نوع ترکیب بندی بازیگرها را بیشتر در تلویزیون شاهد باشیم چون برای تلویزیون مثل کشف است همانطور که برای ما نوعی کشف بود.

وی افزود: وقتی سیل آمد همه عوامل با مردم ابراز همدردی کردند. ما ایرانی ها دست به سوگمان خوب است و به بهترین مدل ممکن عزاداری می کنیم همین امروز تماسی داشتیم که یک فرد سیل زده شمال گفت دلخوشی ما دیدن این سریال بود.

مهام پیرامون تکراری بودن بازیگران بیان کرد: سریال بدون این دو نفر مهران غفوریان و یوسف تیموری ساخته نمی شد. این سوال درباره حضور این دو نفر خیلی پرسیده شد که بخشی از آن شیطنت است.

نجف زاده ادامه داد: یوسف تیموری در این سریال پوست اندازی داشت و با اینکه مهران غفوریان مشکلات جسمانی داشت با این حال در این سریال حضور یافت.

سپند امیرسلیمانی گفت:یوسف تیموری، مهران غفوریان و مرجانه گلچین جزو رای های اول این سریال هستند و به رای مردم احترام بگذارید.

گلچین پیرامون کارهای اخیر خود گفت: من دوست ندارم فقط به عنوان بازیگر کمدی شناخته شوم و همیشه گفته ام که منتظر پیشنهاد خوب هستم.