تاریخ: 10:47 :: 2019/07/17
انتظارات حسن یزدانی از رئیس جدید فدراسیون کشتی

قهرمان کشتی آزاد المپیک گفت: رئیس جدید فدراسیون باید آرامش و شرایط روحی خوبی را برای ورزشکاران این رشته تامین کند.

حسن یزدانی، قهرمان کشتی آزاد المپیک پیش از ورود به مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که عدم حضور رئیس در فدراسیون کشتی چقدر این رشته را دچار بلاتکلیفی کرده است، اظهار داشت: صددرصد همین‌گونه است. به هر حال باید برای کشتی برنامه‌ریزی شود و همین بلاتکلیفی تداخل ایجاد کرده بود. ان‌شالله که امروز رئیس فدراسیون انتخاب می‌شود و با یک برنامه‌ریزی خوب تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را در رویدادهای پیش رو بویژه المپیک کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که رای او چه کسی خواهد بود، گفت: همه کاندیداها محترم هستند، من هم یک رای دارم و تلاش می‌کنم که به بهترین گزینه رای بدهم.

قهرمان کشتی آزاد المپیک در پاسخ به این سوال که مهمترین دغدغه کشتی‌گیران در فاصله یک سال تا المپیک چیست؟ عنوان کرد: دغدغه که زیاد است و همه آنها هم مهم هستند، باید آرامش و شرایط روحی ورزشکاران تامین شود. هرکسی هم که در راس فدراسیون قرار می‌گیرد باید این آرامش را ایجاد کند و از ورزشکاران حمایت داشته باشد.

یزدانی درباره بیانیه تعدادی از کشتی‌گیران که اعلام کرده بودند باید علیرضا دبیر به عنوان قهرمان جهان و المپیک رئیس فدراسیون شود، گفت: من به نظر آنها احترام می‌گذارم و سعی می‌کنم بهترین انتخاب را داشته باشم.