تاریخ: 11:48 :: 2019/06/08
ماجرای دوری ۱۰ ساله «نصیریان» از تلویزیون

علی نصیریان گفت: واقعا نمی‌دانم چطور شد که پیشنهاد بازی در این سریال را پذیرفتم چون فقط ۴ قسمت از این سریال را خواندم و قرارداد بستم و با اینکه گروه تولید و کارگردان را به خوبی نمی‌شناختم، اما به آنها اعتماد کردم.

«علی نصیریان» که به تازگی در نقش «کریم بوستان» در سریال رمضانی «برادرجان» حاضر شده بود و یکی از نقش‌های مهم و پررنگ قصه این سریال بود، در پاسخ به اینکه چرا در این ده سال و بعد از سریال «میوه ممنوعه» به کارگردانی حسن فتحی دیگر در هیچ سریالی به ایفای نقش نپرداختید، گفت: هیچ دلیل خاصی نداشت و فقط عدم متن‌های خوب، مانع حضورم در سریال‌های تلویزیونی می‌شد. کما اینکه در این سالها پیشنهادهای بسیاری داشتم اما متن‌ سریال‌ها مورد تائید من نبودند.

نصیریان با اشاره به اثر متن و فیلم‌نامه خوب در موفقیت سریال‌ها گفت: متنی موفق است که شخصیت اصلی آن پیچیدگی داشته باشد و شخصیتی باشد که من نوعی بتوانم در آن نقش مانور دهم و با چالش مواجه شوم. همچنین شخصیت‌های داستان باید ابعاد انسانی داشته و از نظر مردم قابل قبول باشند.

این بازیگر درباره اینکه چطور پیشنهاد حضور در «برادرجان» را پذیرفت، نیز گفت: واقعا نمی‌دانم چطور شد که پیشنهاد بازی در این سریال را پذیرفتم چون فقط ۴ قسمت از این سریال را خواندم و قرارداد بستم و با اینکه گروه تولید و کارگردان را به خوبی نمی‌شناختم، اما به آنها اعتماد کردم.

نصیریان ضمن بیان اینکه سریال‌های تلویزیونی را دنبال نمی‌کنم، نیز گفت: متاسفانه فرصت نمی‌کنم تا همه سریال‌های تلویزیون را تماشا کنم و آخرین سریالی که دیدم همین سریال خودمان «برادرجان» بود.

وی درباره وضعیت موجود در سریال‌های تلویزیونی نیز اظهار داشت: معتقدم تولیدات تلویزیون نسبت به سال‌های اولیه فعالیت در بخش سریال‌سازی و با وجود سریال‌هایی چون «هزار دستان» و «سربداران» از نظر کیفی و وجود متن‌های خوب، خیلی ضعیف شده است.

علی نصیریان پیشکسوت بازیگری که در سریال‌های متعدد و بسیاری چون سربداران، هزار دستان، گرگ‌ها، آژانس دوستی، میوه ممنوعه، شیخ بهایی، جلال الدین، شهرزاد و … به ایفای نقش‌های ماندگاری پرداخته است، در ماه مبارک رمضان نقش کریم بوستان را در سریال «برادرجان» بازی کرده بود. نقش آفرینی وی در این سریال او را بعد از سالها و دوباره به یک چهره ماندگار در ذهن مردم بدل کرد.