تاریخ: 10:10 :: 2019/04/07
تصمیم مدیر مجموعه ورزشی آزادی باعث فرار ورزشکاران از ایران می‌شود

ملی پوش شنا با انتقاد از تصمیم مدیریت مجموعه ورزشی آزادی مبنی بر تعطیلی استخر این مجموعه گفت: با چنین تصمیم‌هایی باعث فرار ورزشکاران از کشور می‌شوند.

مهدی انصاری درباره تعطیلی استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی و واگذاری این استخر به فدراسیون نجات غریق گفت: به همراه اعضای تیم ملی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک در حال تمرین بودیم حال با وضعیتی که پیش آمده با مشکل مواجه شده‌ایم. نمی‌دانم چه باید بگویم. چرا باید این استخر که مخصوص فعالیت‌های قهرمانی شنا و شیرجه است از فدراسیون گرفته شود؟

ملی پوش شنا ایران در ادامه تاکید کرد: مسئولانی که در رأس کار قرار دارند با چه منطقی چنین تصمیمی گرفته اند. وزیر ورزش همیشه اعلام کرده پول در ورزش نیست اما جوایز تیم ملی فوتبال در صورت باخت و پیروزی دلاری پرداخت می‌شود. فقط برای شنا پول ندارند ظاهراً!

وی افزود: بعد از رفتن ورزشکاران از کشور تازه می‌پرسند چرا این اتفاق رخ می‌دهد و چرا از ایران فرار می‌کنند؟ طبیعی است همین کارها باعث فرار ورزشکاران می‌شود. هر بار خواستار توجه و نگاه مسئولان شدیم؛ این هم نتیجه نگاه مدیران شد ظاهراً توجه نکنند بهتر است!

برترین شناگر لیگ برتر در ادامه گفت: ابتدا انتظار کسب مدال از شناگران دارند تا بعد از آن‌ها حمایت کنند، مگر می‌شود بدون بذر و کاشت، برداشت کنند؟ با وضعیت موجود باید به خانه‌هایمان بازگردیم و من نیز اگر شرایط اینگونه پیش برود از ایران می‌روم.

مهدی انصاری در پایان گفت: واقعاً از مسئولان وزارت ورزش تشکر ویژه دارم که با درایت کامل در حال انجام کار هستند و به ورزش مملکت لطف می‌کنند.